۰ نفر

فروشگاه زنجیره ای عرضه مستقیم محصولات زمزم افتتاح شد

۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۱۲
کد خبر: 611705
فروشگاه زنجیره ای عرضه مستقیم محصولات زمزم افتتاح شد

فروشگاه زنجیره‌ای عرضه مستقیم محصولات زمزم با حضور مدیرعامل شرکت زمزم افتتاح شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس ، امروز در مراسمی در مجموعه‌ی شهید قائمی با حضور امید شیران رییس هلدینگ صنایع غذایی سینا، علی عبدی مدیر عامل شرکت زمزم فروشگاه زنجیره‌ای عرضه‌ی مستقیم افتتاح شد.

در این مراسم حمید شیران رییس هلدینگ صنایع غذایی سینا با تشکر از دست‌اندرکاران این مراسم افزود: باید کم کم این فروشگاه‌های عرضه مستقیم را افزایش دهیم و با بررسی دقیق بتوانیم به بهترین نحو محصولات را به دست مردم برسانیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر نسبت به گذشته، محصولات بهتر و با کیفیت بالاتر در دسترس همگان است.

در ادامه این مراسم علی عبدی مدیر عامل شرکت زمزم با تاکید بر بهبود وضعیت زمزم در سال جاری خاطر نشان کرد: مشکلی که در گذشته گریبان‌گیر شرکت زمزم شده بود، معوقات کارکنان بود که ما در سال‌های اخیر این مشکل را حل کردیم و امروز زمزم معوقات ندارد.

فروشگاه زنجیره‌ای عرضه مستقیم محصولات زمزم افتتاح شد

وی در ادامه با تشکر از کارکنان مجموعه شهید قائمی افزود: باید عرضه کالای ایرانی به مردم آسان‌تر و با اعمال تخفیفات به صرفه‌تر از کالاهای مشابه خارجی شود.

عبدی در ادامه خاطر نشان کرد: مردم عزیز ما باید بتوانند به راحتی به محصولات با کیفیت ایرانی دسترسی داشته باشند و ما وظیفه داریم به موقع نیاز بازار را تامین کنیم.

مدیر عامل شرکت زمزم در این جلسه افزود: سرعت ارسال محصولات به نمایندگی‌ها نسبت به گذشته پیشرفت چشم گیری داشته و الان محصولات در دسترس مردم ما هستند.

در ادامه ی این مراسم مدیرعامل شرکت زمزم و رییس هلدینگ صنایع غذایی سینا با بازدید از این مجموعه به گفت‌وگو در حوزه افزایش کیفیت و بهبود در عرضه محصولات پرداختند.