۰ نفر

معرفی بهترین اسکرابر ایرانی

۲۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۱۸
کد خبر: 581774
معرفی بهترین اسکرابر ایرانی

انتخاب بهترین ها در هر زمینه ای بسیار دشوار خواهد بود. در حوزه نظافت صنعتی نیز نمی توان به برخی از برندها اعتماد کرد، چرا که ممکن است علیرغم اینکه هزینه زیادی برای دستگاهی پرداخت می کنید، اما آن دستگاه نتیجه و بازدهی دلخواه را ایجاد نکند. تبلیغات عامل بسیار موثری در بالاتر رفتن میزان فروش است؛ اما این موضوع را هم در نظر داشته باشید تبلیغات بیشتر دلیلی بر با کیفیت بودن تجهیزات نیست. اصولا برندهایی که سال ها به فعالیت در حوزه خود می پردازند و تجربه کسب می کنند، عنوانی ماندگار را برای تجهیزات خود می آفرینند.

به گزارش اقتصادآنلاین، برند ابراهیم سالیان سال است که به ارائه انواع مختلفی از تجهیزات نظافت صنعتی از قبیل اسکرابر صنعتی، سوییپر، جاروبرقی صنعتی و ... می پردازد و طی چند سال اخیر افتخار تولید انبوه بهترین اسکرابر ایرانی را داشته است

ویژگی های منحصر به فرد تجهیزات صنعتی

نظافت در صنایع مختلف امری لازم و ضروری است و یکی از اهداف نظافت صنعتی، ایجاد محیط کاری سالم، بهداشتی و ایمن برای کارکنان و کارگرانی است که مدت زمان طولانی را در آن محیط سپری می کنند. نظافت معمولاً پس از خروج افراد از محیط یا در حین فعالیت آن ها انجام می شود. نظافت صنعتی همچنین برای بهبود کارایی محل کار، کاهش آلودگی صنعتی، بهبود کیفیت محصولات و افزایش بهره وری انجام می گیرد. امروزه با پیشرفت علم و فناوری تجهیزات نظافت صنعتی مختلفی مانند اسکرابر ، واترجت، جاروبرقی و سوییپر صنعتی طراحی و تولید شده اند و برای به انجام رساندن این فرآیندها به کار می روند. این دستگاه ها بسته به کاربرد آنها برای از بین بردن آلودگی ها، روغن ها، لکه ها، زنگ زدگی و سایر آلاینده های مضر از سطوح مختلفی مانند قطعات، فلزات، محصولات و سطوح کف مورد استفاده قرار می گیرند.

1

پر کاربرد ترین دستگاه نظافت صنعتی

دستگاه های اسکرابر ابراهیم از متداول نوع تجهیزات نظافت صنعتی هستند که جهت شستشو و خشک کردن هم زمان سطوح کف طراحی و ساخته شده اند. اسکرابر ایرانی تمامی استاندارد های اروپایی و بین المللی را دارد. این دستگاه به وسیله برس چرخان و سیستم مکش آب کثیف، تمامی آلودگی های سطوح کف را به راحتی شستشو و جمع آوری می کند. عملکرد اسکرابر ایرانی به صورتی است که برای شروع نظافت، ابتدا برس ها را با سرعت زیاد می چرخاند و سپس پاشش آب را انجام می دهد تا آلودگی ها را از سطح پاک کند. کار دستگاه در این مرحله به پایان نمی رسد، در واقع پس از شستشو کف، آب آلوده را مکش کرده و به این ترتیب سطح را به طور کامل خشک می کند. در نظر داشته باشید در اسکرابر ایرانی آب آلوده جمع آوری شده به مخزنی جدا از مخزن آب تمیز وارد می شود و به این ترتیب نیروی کار می تواند بدون وقفه به کار خود ادامه دهد.

تقسیم بندی اسکرابر ایرانی صنعتی

بهره مندی از اسکرابر ابراهیم فرآیند نظافت سطوح کف را تسهیل و تسریع می بخشد و با توجه به خصوصیات خاصی که این دستگاه دارد، مورد پسند کاربران، مدیران و صاحبان مشاغل قرار گرفته است. در نتیجه، به منظور رفع نیازهای نظافتی در محیط های بزرگ و کوچک زمین شوی ها، در ابعاد و مدل های گوناگونی تولید و ارائه می شوند. توجه داشته باشد تقسیم بندی این دستگاه بر اساس نوع هدایت به دو دسته اسکرابر دستی و اسکرابر سرنشین دار می باشد.

2

مزایای اسکرابر دستی

یکی از بارز ترین ویژگی های کف شوی دستی ابراهیم ، نظافت فضا های کوچک می باشد. اسکرابر دستی به دلیل ابعاد کوچک و جمع و جور خود قابلیت مانور بالایی دارد و کاربر با ایستادن در پشت دستگاه هدایت دستگاه را بر عهده می گیرد. اسکرابر ایرانی دستی به دلیل اندازه کوچک خود برای شستشو و نظافت سطوح کف معابر باریک و فضاهای کوچک بسیار ایده آل است.

قابلیت های کف شوی صنعتی ایرانی سرنشین دار

زمین شوی سرنشین دار ابراهیم یا خودرویی مجهز به صندلی می باشد و کاربر با نشستن بر روی آن هدایت دستگاه را بر عهده می گیرد. این دسته از اسکرابر ها ابعاد بزرگی دارند بوده و در نتیجه گنجایش و ظرفیت مخازن آب تمیز و کثیف آن نیز زیاد است. در نظر داشته باشید ظرفیت بالای مخازن موجب می شود، در حین نظافت تعداد دفعات کمتری برای تخلیه مخزن آب کثیف و پر کردن مخزن آب تمیز نیاز باشد. از دیگر قابلیت های با اهمیت زمین شوی خودرویی، صرفه جویی در مصرف آب و افزایش سرعت شستشو است. علاوه بر این، این دستگاه های اسکرابر ابراهیم خودرویی به دلیل ابعاد بزرگ، دارای پهنای شستشو وسیع تری هستند که به آن ها این امکان را می دهد عملیات شستشو را در محیط های بزرگ با حداکثر سرعت انجام دهند. با توجه به اینکه کاربر روی صندلی می نشیند و عملیات نظافت را انجام می دهد، انرژی بیشتری برای ادامه کار دارد و کمتر خسته می شود.

3

حمایت از تولید ملی زمین شوی ایرانی

یکی از مهمترین اقداماتی که مردم در زمینه حمایت از تولیدات می توانند انجام دهند، خرید کالاهای ساخت کشور ایران است. بدون شک اگر مردم خرید تجهیزات داخلی را به دستگاه های خارجی ترجیح دهند، گام مهمی در جهت اشتغال زایی، افزایش تولید و رونق اقتصادی برداشته می شود. دستگاه کف شوی صنعتی ایرانی ابراهیم بهترین دستگاه زمین شوی تولید شده کشور ایران می باشد و به جهت احترام به مشتری، از خدمات پس از فروش و گارانتی بهره مند است. شرکت ابراهیم با بیش از 30 سال تجربه در حوزه دستگاه های نظافت صنعتی، دارای مشاوران و کارشناسان با تجربه است که می توانند به خوبی مشتریان را راهنمایی نمایند. جهت ارتباط با کارشناسان شرکت ابراهیم، راه های ارتباطی زیر موجود است.

شماره تماس: 87184-021

مشاهده محصولات در سایت: www.ebrahimco.com

این مطلب رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.