۰ نفر

از سوی استاندار تهران صورت گرفت؛

تجلیل از جوانترین بانوی صنعتگر استان تهران

۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۶:۱۹
کد خبر: 285910
تجلیل از جوانترین بانوی صنعتگر استان تهران

به منظور ارج نهادن به تلاشهای قابل تقدیر فعالان عرصه صنعت و معدن در همایش روز صنعت و معدن استان تهران از ۳۷ تن صنعتگر و معدنکار نمونه استان تجلیل شد. در این‌ همایش که با حضور استاندار تهران و معاون وزیر صنعت،‌معدن و تجارت برگزار شد از آرزو حاجی آقازاده به عنوان جوان ترین بانوی کار آفرین استان تهران تجلیل و تندیس نقره ای صنعت و‌معدن به وی اهدا گردید.

به گزارش اقتصادآنلاین، در جمع صنعتگران برتر حاضر در این همایش بانوی جوانی نیز حضور داشت که به عنوان جوان ترین بانوی کار آفرین استان تهران تجلیل و تندیس نقره ای صنعت و‌معدن به وی اهدا شد. این بانوی جوان کار آفرین که در حوزه صنعت آرد فعال است پیش از این بارها مورد تقدیر و تحسین فعالان صنعتی و مسئولان قرار گرفته بود و موفقیت های روزافزون وی موجب شد در همایش روز صنعت و معدن استان تهران نیز مورد تحسین قرار گیرد.

آرزو حاجی آقازاده

آرزو حاجی آقازاده

آرزو حاجی آقازاده در گفت و گو با اقتصادآنلاین؛ خود را عضوی از جمعیت بزرگ بانوان توانمند ایرانی می داند و که در صورت هموار شدن راه حضور آن ها در عرصه صنعت می توانند نقش موثری در پویای اقتصاد کشور داشته باشند.

وی پرهیز از تعریف مشاغل خاص برای بانوان و ایجاد خودباوری در آن ها را یکی از اصلی ترین دلایل پیشرفت جوامع صنعتی دنیا عنوان کرد.

حاجی آقازاده حمایت و رفع مشکلات پیش روی صنعتگران را عمل به اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار کرد: شناخت مشکلات با کمک صنعتگران، یافتن راه حل های عملی برای رفع آن ها و حمایت از صنعت توسط دولت و مجلس می تواند نیاز های کشور را مرتفع و ما را به خودکفایی نزدیک کند.

وی تاکید کرد: درشرایط کنونی کشور یکی از ایثارگرترین اقشار، تولیدکنندگان هستند که با استقامت و پایداری به امر اشتغالزایی و بهبود اقتصاد کشور می پردازند.

حاجی آقازاده خواستار شناسایی زنان فعال در عرصه تولید شد و گفت: رسیدن به یک کشور توسعه یافته و ترسیم آینده روشن برای آن در صورتی محقق خواهد شد که جمعیت بزرگ زنان کشور را در آن شریک کنیم.

آرزو حاجی آقازاده

پیشنهاد تشکیل انجمن بانوان کارآفرین استان تهران

این بانوی کارآفرین از پیشنهاد تشکیل انجمن بانوان کارآفرین استان تهران به معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور خبر داد و افزود: تشکیل این انجمن می تواند به حضور بانوان متخصص در بخش های‌مختلف تولیدی و ایجاد اشتغال برای آن ها کمک کند.

حاجی آقازاده هدف تشکیل این انجمن را فراهم نمودن زمینه حضور بیشتر زنان در عرصه کار و فعالیت ، جلب حمایت دولت از آن ها و کمک به افزایش کارآمدی این زنان  بر شمرد.

بر اساس این گزارش، در روز 25 تیرماه سال جاری همچون سنوات گذشته به پاس خدمات و فعالیت صاحبان صنعت و معدن، طی مراسمی از فعالان این بخش با حضور مقیمی استاندار تهران، قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فن آوری وزارت صنعت، معدن وتجارت ، صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و جمعی از مدیران و مسئولان دستگاههای دولتی و خصوصی از 37 صنعتکار و معدنکار نمونه استان تهران تقدیرشد.