۰ نفر

آمادگی سرویس ها برای بازگشایی حضوری مدارس

۱۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۲۶
کد خبر: 624506
آمادگی سرویس ها برای بازگشایی حضوری مدارس

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به بازگشایی مدارس از روز یکشنبه ۱۴ فروردین ماه اعلام کرد: بیش از ۱۰ هزار سرویس برای جابجایی دانش آموزان آماده خدمت‌رسانی است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مهدی اسماعیل بیگی گفت: در روزهای اخیر به بیش از ۲۰۰ پیمانکار سرویس مدارس فراخوان صادر شد و جلساتی درباره سرویس‌دهی مطلوب به دانش آموزان برگزار شد.

وی درباره قیمت سرویس مدارس افزود: نرخ کرایه سرویس مدارس بر اساس مصوبه شورای شهر تهران انجام می شود و نرخ اضافه بر این مصوبه خلاف مقررات است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد این ناوگان فرسوده است اظهار داشت: در سال‌های اخیر مصوبات و جلسات متعددی در هیات دولت درباره نوسازی ناوگان تاکسیرانی برگزار شد که این مصوبات به شکل کامل اجرایی نشده است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری تهران با همه تلاش و با توجه به محدودیت‌های مالی نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را در اولویت قرار داده گفت: دولت باید در کنار مدیریت شهری باشد تا ناوگان حمل و نقل عمومی در پایتخت نوسازی شود.

بیگی تاکید کرد: موضوع ایمنی شهروندان و دانش آموزان بسیار مهم است و برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی باید تلاش شود تا شاهد حادثه دلخراش مانند واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم تحقیقات نباشیم.

به گفته وی، این حادثه بسیار تلخ بود اما به ما هشدار داد که موضوع نوسازی حمل و نقل عمومی را باید جدی گرفت.