۰ نفر

تعمیر و مقاوم سازی 3تقاطع غیرهمسطح تا پایان امسال

۲۹ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۴
کد خبر: 389114
تعمیر و مقاوم سازی 3تقاطع غیرهمسطح تا پایان امسال

3 دستگاه از پل های پرتردد شهر تهران تا پایان امسال تعمیر و مقاوم سازی می شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین ، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: مدیریت شهری در کنار توجه به ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی، نگاه ویژه ای به مقوله تعمیر و مقاوم سازی پل ها دارد تا علاوه بر حفظ این زیرساخت ها در شرایط مطلوب بهره برداری، از استقامت آنها در زمان وقوع بحران اطمینان پیدا کند.

وی با بیان آنکه اقدامات مربوط به تعمیر و مقاوم سازی در پل های تقاطع بزرگراه شهید همت با رودخانه کن، تقاطع بزرگراه شهید همت با بزرگراه شیخ فضل الله، تقاطع بزرگراه رسالت با بزرگراه شهید حقانی و تقاطع بزرگراه شهید آوینی- راه آهن ادامه دارد، یادآور شد: عملیات مقاوم سازی و تعمیر پل های تقاطع بزرگراه شهید همت با خیابان گاندی، تقاطع بزرگراه شهید همت با خیابان آفریقا و بزرگراه شهید همت با خیابان ولیعصر به زودی آغاز خواهد شد.

وی با اعلام اینکه پیشرفت عملیات تعمیر و مقاوم سازی پل تقاطع بزرگراه شهید همت با رودخانه کن به مرز 65 درصد رسیده است، از پیشرفت 30 درصدی این عملیات در پل تقاطع بزرگراه رسالت با بزرگراه شهید حقانی و پیشرفت 50 درصدی این اقدامات در پل تقاطع بزرگراه شهید همت با بزرگراه شیخ فضل الله خبر داد و یادآور شد: پل های یاد شده تا پایان سال جاری در فهرست پل های مقاوم سازی شده شهر تهران قرار می گیرند.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، پل تقاطع بزرگراه شهید همت با رودخانه کن طولانی ترین پل سواره رو پهنه غربی پایتخت و پل های تقاطع رسالت- شهید حقانی و شهید همت- شیخ فضل الله از پررفت و آمد ترین پل های شبکه معابر بزرگراهی در مناطق 7 و 2 محسوب می شوند. اجرای اقدامات مربوط به مقاوم سازی در کنار انجام تعمیرات تخصصی همچون تعویض نئوپرن ها و درزهای انبساط در مورد این سازه ها لحاظ شده و طبق برنامه زمان بندی ادامه دارد.