۰ نفر

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین:

انهدام باند سارقان تلویزیون‌های شهری در کم‌تر از ۲۴ساعت/ با شهرداری تهران همکاری خوب داریم

۲۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۶
کد خبر: 388855
انهدام باند سارقان تلویزیون‌های شهری در کم‌تر از ۲۴ساعت/ با شهرداری تهران همکاری خوب داریم

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از انهدام باندی که اقدام به دزدیدن حدود 50 تلویزیون شهری کرده بودند، در کم‌تر از 24 ساعت خبر داد.

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ سردار حسین رحیمی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه برخی از اعضای شورای شهر تهران معتقدند دزدیده شدن اموال شهری به دلیل همکاری نکردن پلیس با مدیریت شهری است، به خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: این موضوع کم لطفی آن‌ها است و درست نیست، ما همکاری خوبی با شهرداری تهران داریم.

او ادامه داد: چندی پیش باندی که اقدام به دزدیدن 40، 50 تلویزیون شهری کرده بود را در کم‌تر از 24 ساعت شناسایی و آن‌ها را منهدم کردیم، همچنین کسانی که صداگیرهای آزاد راه‌ها را دزدیده بودند نیز ظرف 48 ساعت شناسایی و دستگیر کردیم.

رحیمی با اشاره به سرقت مجسمه قیصر امین‌پور نیز گفت: طبق آماری که سازمان زیباسازی شهرداری به ما داده حدود 5 هزار مجسمه بدون حفاظ در سطح شهر تهران وجود دارد که ممکن است هرچند وقت یکبار یکی از آن‌ها هم دزدیده شود، این اتفاق موضوع عجیبی نیست.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: ما هیچ چیزی نداریم که به سرقت رفته و پیدا نشده است، ممکن است یک سرقت را یک روزه کشف کنیم و دیگری را یک ساله، اما قطعا همه آن‌ها کشف خواهند شد.

او همچنین از ادامه تحقیقات درباره علل دزدیده شدن مجسمه قیصر امین پور خبر داد.