۰ نفر

در گفت‌و‌گو با اقتصادآنلاین مطرح شد؛

تخلف معاونت حمل و نقل در دریافت عوارض از رانندگان آژانس/ درخواست میلیاردی ناجا برای تحویل گود سالن‌ همایش‌ها برج میلاد به شهرداری

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۸:۰۷
کد خبر: 350820
تخلف معاونت حمل و نقل در دریافت عوارض از رانندگان آژانس/ درخواست میلیاردی ناجا برای تحویل گود سالن‌ همایش‌ها برج میلاد به شهرداری

دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران می‌گوید؛ معاونت حمل و نقل به طور غیرقانونی قیمت پایه طرح ترافیک رانندگان آژانس را تغییر داده است.

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی؛ محمدعلی کرونی درباره اعتراض رانندگان آژانس به پرداخت عوارض طرح ترافیک در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: در مصوبه ذکر شده که قیمت پایه عوارض طرح ترافیک برای رانندگان آژانس در سال جاری نباید افزایش پیدا کند و همان 20هزار تومان سال گذشته باید باشد، اما معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خلاف مصوبه آن را افزایش داده و از آژانسی‌ها 24هزار تومان می‌گیرد. بنا شد تا کمیسیون عمران و حمل و نقل طی نامه‌ای به شهردار تهران این موضوع را حل کند. 

کرونی ادامه داد: رانندگان آژانس همچنین معترضند که چرا در صورت سه بار ورود به محدوده، شامل تخفیف 70درصدی می‌شوند؟ اگر یکبار بیایند، شامل تخفیف 50درصدی می‌شوند! این موضوع خود فلسفه طرح ترافیک را زیرسوال می‌برد و تردد را افزایش می‌دهد. 

او درباره وضعیت ایمنی برج میلاد نیز اظهار کرد: سازه برج میلاد هیچ مشکلی ندارد، نگرانی درباره گود مجاور سالن همایش‌ است که به تازگی ایمن‌سازی شده است. مسئله این است که باید حتما سازه‌ای در آن نقطه ساخته شود. پایش ایمنی برج در سال‌های گذشته به عهده شرکت یادمان‌سازه بوده اما در حال حاضر به شرکت برج میلاد داده شده که این شرکت هم باید آن را به مهندس مشاور بسپارد. 

گفتنی است؛ زمین این گود متعلق به تعاونی ناجا است که بنا بر اخبار رسیده به پایگاه خبری اقتصادآنلاین؛ برای تحویل آن به شهرداری تهران 11هزار میلیارد تومان درخواست کرده است.