۰ نفر

عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین:

تغییرات مدیریتی و افزایش قیمت کاغذ، کار را برای همشهری سخت کرد/ در نحوه برخورد با نیروهای تعدیلی با موسسه اشتراک نظر نداریم

۲۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۷:۲۱
کد خبر: 346405
تغییرات مدیریتی و افزایش قیمت کاغذ، کار را برای همشهری سخت کرد/ در نحوه برخورد با نیروهای تعدیلی با موسسه اشتراک نظر نداریم

عضو شورای شهر تهران؛ مشکلات پیش‌آمده برای موسسه همشهری را ناشی از تغییرات چندباره مدیریت و افزایش ناگهانی قیمت کاغذ می‌داند.

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی؛ عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات به وجود آمده برای موسسه همشهری ناشی از مشکلات مالی است و یا سو مدیریت به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: همشهری طی دوره جدید شاهد چندباره تغییرات مدیریتی بوده و در عین حال نوسانات شدید قیمت کاغذ  شرایط را برای اداره این موسسه سخت‌تر کرده است.

او با بیان اینکه حتی در صورت تعدیل باید حرمت و شان انسانی حفظ شود، ادامه داد: آقای ریاضی همشهری را در شرایط خوبی تحویل نگرفته‌اند و با مسائل مختلفی روبرو بودند. بنا دارند تا براساس یک پکیج رسانه‌ای اعم از بسته‌های آنلاین و حضور موثر در شبکه‌های اجتماعی و افزایش قیمت روزنامه‌های شهرستان‌ها شرایط را بهبود ببخشند.البته افزایش قیمت روزنامه هم نباید به نحوی باشد که ایجاد مشکل کند و اساسا مخاطب خود را از دست بدهد.

فخاری اضافه کرد: هفته‌های آخر اسفندماه جلساتی درباره وضعیت موسسه همشهری برگزار شد و راهکارهای مختلف برای برون رفت از این وضعیت پیشنهاد شد، خب قطعا یکی از گزینه‌ها تعدیل نیرو بود اما در نحوه برخورد با این نیروها دارای اشتراک نظر نبوده و نیستیم.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: انتظار داریم که دکتر ریاضی این اقدام را در شرایطی که شان انسانی حفظ شود انجام دهد. قطعا دو سه هفته قبل از تعطیلات برای کارمندی که باید برود شرایط تفکر برای راه‌حل‌های جایگزین وجود ندارد و مواجه شدن با این شرایط بلافاصله بعد از تعطیلات نیز تلخ خواهد بود.

فخاری در پایان تاکید کرد:سعی می‌کنیم از طریق جلساتی که با مدیران همشهری داریم و همچنین با تعامل و گفت‌وگو در جریان جزییات این اقدام قرار بگیریم و با هم صحبتی و هم فکری به نحو دیگری شرایط فعلی را مدیریت کنیم که چنین حاشیه‌هایی در پی نداشته باشد.