۰ نفر

حضور ٨٠٠پاکبان برای نظافت شهر کربلا

۸ آبان ۱۳۹۷، ۹:۴۸
کد خبر: 311381
حضور ٨٠٠پاکبان برای نظافت شهر کربلا

نماینده شهرداری تهران در کربلا گفت: ارائه خدمات خادمان الحسین به زائران، با هماهنگی کامل مسئولان عراقی و پس از برگزاری نشست‌های مختلف صورت گرفته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، روح الله بیداد صبح امروز با حضور در جمع خبرنگاران در مورد تمهیدات شهرداری تهران در شهر کوفه برای پوشش مراسم اربعین حسینی گفت: امسال با تدابیر صورت گرفته و هماهنگی‌های انجام شده در تهران و همچنین با مسئولان شهر کربلا، حدود ۸۵۰ نفر از خدام الحسین برای خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین در سطح شهر حاضر شده اند.

وی افزود: خدمات رسانی خادمان الحسین در دو شیفت از ساعت ۷ صبح تا ١٤ و از ١٤ تا٢٠  صورت می‌گیرد و خادمان الحسین با ارائه خدمات مختلف، مسیر را برای زائران امام هموارتر می‌کنند.

وی با بیان اینکه  رفت و روب، نگهداشت، مرتب کردن و نظافت شهر از اقداماتی است که خدام الحسین انجام می‌دهند، گفت: الحمدلله شاهد رضایت کامل شهرداری کربلا نسبت به اقدامات صورت گرفته بوده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه تمامی خدمات ارائه شده از سوی شهرداری تهران و کلانشهرهای کشور، با هماهنگی با شهرداری کربلا و پس از نشست‌ها و دیدارها با مسئولان کربلا برنامه‌ریزی و اجرا شده، افزود: خدام الحسین در مکان متعلق به عتبه عباسیه اسکان داده شده‌اند و در این مکان به خادمان، خدمات بهداشتی، خدماتی و پزشکی ارائه می‌شود.  

بیداد با بیان اینکه خدام‌الحسین از حدود ۱۰ روز قبل از اربعین حسینی در کربلا مستقر شده‌اند،  گفت: خدمت رسانی تا دو روز پس از اربعین نیز توسط نیروهای شهرداری ادامه خواهد داشت.