۰ نفر

انتقاد شهروندان خبرنگار اقتصاد آنلاین را به بازار کشاند؛

حال و روز بازارهای میوه و تره‌بار تهران +تصاویر

۱۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۴۷
کد خبر: 289660
حال و روز بازارهای میوه و تره‌بار تهران +تصاویر

همزمان با بارش‌های بهارانه امسال پایتخت که در کنار زیبایی و هوای مطلوب، خشک شدن شکوفه‌های میوه را در پی داشت بازارهای میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با مشکل تامین میوه مواجه شدند.

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی؛ از طرفی به دلیل بروز تورم بی‌سابقه در کشور، قیمت میوه‌های باکیفیت مغازه‌ها نیز سر به فلک کشید و شهروندانی که توان خرید میوه با کیفیت، اما گران را نداشتند با مشکل مواجه کرد.

درپی اعتراض شهروندان و مخاطبان اقتصادآنلاین درباره کیفیت پایین میوه‌های بازار میوه و تره‌بار شهرداری تهران به دعوت رییس سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از بازار میوه فرمانیه بازدید کردیم.

در این بازار قیمت میوه‌ها به نسبت سوپر میوه‌های درون شهر بسیار مناسب‌تر بود اما کیفیت برخی از آن‌ها مثل زردآلوده به شدت پایین بود که فقیهی، مدیر این بازار آن را ناشی از خشک شدن شکوفه‌های زردآلوده می‌دانست.

همچنین تازه نبودن برخی از سبزیجات مثل کاهو نیز باعث انتقاد برخی شهروندانی که برای خرید به این بازار آمده بودند شده بود که مدیر این بازار دلیل آن را گرما عنوان کرد و وعده داد که این مشکل را با تازه نگه‌داشتن سبزیجات حل خواهد کرد. در ادامه حال و هوای این بازار را در یک روز گرم تابستانی می‌بینید؛