۰ نفر

چرا بدون اجازه از یادداشت من عکس گرفتند؛

توضیحات مشاور شهردار تهران درباره یادداشت حاشیه ساز

۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۴۷
کد خبر: 288984
توضیحات مشاور شهردار تهران درباره یادداشت حاشیه ساز

مشاور رسانه‌ای شهردار تهران در مورد انتشار عکس یادداشتش به شهردار تهران در نشست خبری توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، غلام رضا رجائی در مورد انتشار عکس نوشته او به شهردار تهران در نشست خبری درباره تشکر از رهبری و رئیس جمهور گفت: بنده مشاور رسانه‌ای شهردار تهران هستم و هر مشاور رسانه‌ای نیز وظیفه دارد نکات پیشنهادی خود را به مسئول مربوطه ارائه دهد.

وی با بیان اینکه نشست شهردار تهران به خوبی برگزار شد و بازخورد بسیار خوبی نیز داشته است،‌ تصریح کرد: حتی بنده نوشته‌های دیگری نیز به شهردار تهران داده و به وی توصیه کردم که با لبخند بگوید که تا کنون هیچ سوال فرهنگی از وی نشده و یا در یادداشتی به وی تاکید کردم که تاکید کند شهروند درجه 2 در مدیریت وی معنایی ندارد.

رجایی با بیان اینکه مقام معظم رهبری توجه جدی به شهر تهران و مشکلات آن دارند، گفت: وقتی آقای افشانی شهردار تهران شد از طرف دفتر رهبری به جلسه چند ساعته آسیب‌های اجتماعی دعوت شد و حتی مقام معظم رهبری در مورد ساخت و سازها، حفظ باغات و ... تاکیدات ویژه‌ای داشتند که لازم بود شهردار تهران از نقطه نظرات مقام معظم رهبری و توجه وی به این مسائل تقدیر و تشکر کند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور نیز توجه ویژه‌ای به مسائل تهران دارند، ادامه داد: چندی پیش رئیس جمهور در مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) بوی نامطبوعی که در اطراف فرودگاه امام خمینی است را زیبنده تهران ندانسته و این نشان دهنده عنایت و توجه ویژه رئیس جمهور به مسائل تهران است و هنگامی که دیدم هیچ کس در مورد مسائل فرهنگی تهران سوال نپرسیده از شهردار تهران در قالب یادداشتی خواستم که از توجه ویژه مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در قالب پرسش به سوالی تشکر کنم و سوالی را واسطه قرار داده و از این طریق تشکر کرده باشیم.

مشاور شهردار تهران در تشریح چرایی انتشار این عکس گفت:‌ ظاهرا دو الی سه نفر از عکاسانی که نزد من نشسته بودند، از روی نوشته‌ای که در دستان من بود عکس گرفتند و آن عکسی که منتشر شده نوشته‌ای است که در دستان من است.

وی با بیان اینکه از این عکاسان گلایه مند هستم که چرا بدون اجازه از یادداشت من عکس گرفتند، افزود: با این حال از این عکاسان نیز تشکر می‌کنم که با انتشار این عکس موجب شدند که در سطح کشور بازتاب‌های خوبی را شاهد باشیم.

رجایی با بیان اینکه علی رغم بازتاب بسیار مثبت این عکس که نشان دهنده ارادت ما به مقام معظم رهبری است، باز هم افرادی در برخی سایت‌ها شروع به انتشار دروغ‌های اغراق آمیز کردند و این افراد این عکس را حمل بر چاپلوسی و تملق کردند، اظهار کرد: هم ادب و هم در احادیث‌مان تاکید شده است که اگر کسی به شما لطف و عنایت ویژه داشته، حتما از او تشکر کنید و مقام معظم رهبری و رئیس جمهور نیز همواره در خصوص عدم ساخت و ساز در ارتفاعات، توجه به بافت فرسوده و ... عنایت و توجه ویژه‌ای داشته و نشست خبری شهردار تهران فرصتی را فراهم کرد تا از این بزرگواران تشکر کنیم.