۰ نفر

فرمانداری تهران ۶ ایراد به طرح ترافیک وارد کرد

۲۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۳:۳۲
کد خبر: 253060
فرمانداری تهران ۶ ایراد به طرح ترافیک وارد کرد

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: فرمانداری تهران 6 ایراد به طرح ترافیک جدید پایتخت وارد و طرح را به شورا بازگردانده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، علی اعطا روز یکشنبه پس از پایان چهل و هفتمین جلسه شورا با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به نامه فرمانداری در خصوص اعتراض به عوارض طرح ترافیک جدید پایتخت گفت: نامه فرمانداری روز گذشته به شورا آمده و بر اساس قانون ۱۰ روز فرصت داریم که به این نامه پاسخ دهیم و در جلسه آینده که یکشنبه خواهد بود، این موضوع بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه فرمانداری شش ایراد به مصوبه شورای شهر داشت، گفت: اولین ایراد شکلی بود که عنوان کردند باید تعداد حاضرین و آراء قید می‌شد.

وی با بیان اینکه پنج اشکال نیز به اصل مصوبه گرفته شده است، گفت: یکی از بندها مربوط به محدوده دوم یا زوج و فرد بود که در این نامه قید شده است که اولا در این خصوص ابهام وجود دارد و دوم اینکه با سیاست‌های کلی دولت مبنی بر افزایش نیافتن عوارض خدمات مغایرت دارد.

سخنگوی شورای شهر تهران همچنین درباره ویژگی‌های بودجه ۹۷ شهرداری تهران نیز افزود: در بودجه سال آتی  تصمیماتی گرفته شده که اساسا حیات خلوت‌های احتمالی در سازمان و شرکت‌های شهرداری ادامه نمی‌یابند.

وی گفت: برای اولین بار در شورای شهر ردیف‌های بودجه به تفصیل مورد بحث قرار گرفته و بحث حمل و نقل عمومی مورد تاکید قرار گرفت.