۰ نفر

رییسی در دیدار فرهیختگان استان زنجان؛

مردم را در تصمیمات اقتصادی دولت سهیم می‌کنیم نه غافلگیر / شوک به بازار و اقتصاد وارد نخواهیم کرد

۲۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۰۴
کد خبر: 582087
مردم را در تصمیمات اقتصادی دولت سهیم می‌کنیم نه غافلگیر / 
شوک به بازار و اقتصاد وارد نخواهیم کرد

رییس جمهور تاکید کرد: به بازار، فعالان اقتصادی و مردم اطمینان می‌دهم به بازار و اقتصاد شوک وارد نخواهیم کرد و در تحولات اقتصادی، حتما مردم و نخبگان را مطلع و اقناع خواهیم کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، سید ابراهیم رییسی عصر پنج شنبه جمع نخبگان و فرهیختگان استان زنجان گفت: به بازار، فعالان اقتصادی و مردم اطمینان می‌دهم به بازار و اقتصاد شوک وارد نخواهیم کرد و در تحولات اقتصادی، حتما" مردم و نخبگان را مطلع و اقناع خواهیم کرد.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران افزود: ما نباید تحریم را مانع جدی فرض کنیم، دشمنان نمی‌خواهند کشور ما رشد کند، اما اتفاقا آنجایی که تحریم و تهدید داشتیم مانند صنایع دفاعی بیشتر رشد کردیم و معلوم می‌شود اگر بخواهیم می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم. باید نظام اقتصادی کشور را اصلاح کنیم، دولت در این زمینه شوک اقتصادی وارد نخواهد کرد و در اجرای تصمیمات و جراحی های اقتصادی مردم را سهیم میکنیم نه غافلگیر.

رییسی گفت: استان زنجان با داشتن مفاخر، فلاسفه، حکما و فق‌های عالیقدر که آوازه‌ جهانی دارند، مهد فرهنگ است و ما در مقابل این فرهنگ مسئولیت بزرگی داریم.

رییس جمهور افزود: دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه‌ی استان زنجان و الگوسازان باید در فرهنگ سازی تلاش مضاعفی داشته باشند و دولت و دستگاه‌های مسئول نیز باید با هدایت، نظارت و حمایت جدی از بابت اعطای تسهیلات و مسایل حقوقی پشتیبانی کنند.

رییسی با اشاره به موفقیت‌های کسب شده در امر واکسیناسیون و قدردانی از کادر بهداشت و درمان گفت: واکسیناسیون عمومی و تزریق ۱۰۰ میلیون دُز واکسن که همچنان ادامه دارد جای تشکر از دست اندر کاران بهداشت و درمان دارد و این امر، از جان مردم صیانت می‌کند.

رییس جمهور گفت:مساله پرداخت مطالبات و معوقات کادر بهداشت و درمان نیز بسیار مورد تاکید است.