۰ نفر

نیکزاد از داوطلبی انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۵:۱۷
کد خبر: 527966
نیکزاد از داوطلبی انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در رشته توییتی نوشت: از داوطلبی انتخابات ریاست جمهوری به نفع آیت الله رییسی انصراف می دهم.

 به گزارش اقتصادآنلاین، علی نیکزاد روز شنبه در رشته توییتی نوشت: وضع موجود کشور مرا بر آن داشته بود تا با استفاده از تجربیات این سال‌ها و طراحی برنامه با استفاده از نظرات کارشناسی، در عرصه انتخابات ریاست جمهوری حاضر شوم تا با انجام یک کار جهادی آلام مردم کشورم را کاهش داده و ظرفیت‌های بی‌نظیر این مرز و بوم را در مقابل چشم مردم دنیا قرار دهم.

نایب رییس مجلس تصریح کرد: در این مدت به صورت رسمی حضور خود را در انتخابات اعلام نکردم چون معتقد بودم این کار همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند نیاز به بررسی همه جوانب دارد اما با کارشناسان، صاحبنظران و دلسوزان انقلاب و مردم رایزنی‌ها و جلسات متعددی را برای حضور موثر انجام دادم.

نیکزاد عنوان کرد: اکنون که سید مدافع محرومان و مظلومان، حجت الاسلام رییسی با همین دغدغه‌ها پا به عرصه انتخابات گذاشته‌اند، این تکلیف انقلابی را از دوش خود برداشته می‌پندارم و انصراف خود را از نامزدی در انتخابات اعلام می‌دارم.

وی خاطرنشان کرد: ایمان داشته باشید تمام تلاش خود را برای پیروزی حضرت آیت الله رئیسی به‌کار خواهم بست چرا که معتقدم ایشان نماد کارآمدی، مردمی بودن و دارای ظرفیت برای تحول اساسی در کشور هستند. به زودی در بیانیه‌ای این موضوع را بیشتر تشریح خواهم کرد.