۰ نفر

وزیر ورزش رأی خود را به صندوق انداخت

۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۱۶
کد خبر: 537265
وزیر ورزش رأی خود را به صندوق انداخت

وزیر ورزش و جوانان گفت: سرنوشت چهار سال آینده را مردم امروز رقم خواهند زد و در پیشرفت و بالندگی کشور نقش خواهند داشت. به امید خدا مسیر توسعه کشور با حضور مردم سرعت خواهد گرفت و مشکلات رفع خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان صبح امروز با حضور در حسینیه جماران، رأی خود را در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، به صندوق انداخت.

وی سپس در جمع خبرنگاران گفت: امروز مردم در یک رفراندوم بزرگ و سرنوشت‌ساز برای تثبیت پایه‌های نظام حتما شرکت گسترده در پای صندوق‌های رای خواهند داشت و برگ زرین دیگری در تاریخ را ورق می‌زنند.

وی افزود: مردم در سال‌های گذشته با حضور گسترده در انتخابات، توانستند برگ‌های زرینی را در تاریخ مبارزات خود به ثبت برسانند. 

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: سرنوشت چهار سال آینده را مردم امروز رقم خواهند زد و در پیشرفت و بالندگی کشور نقش خواهند داشت. به امید خدا مسیر توسعه کشور با حضور مردم سرعت خواهد گرفت و مشکلات رفع خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در پاسخ به این سوال که پس از پایان دولت در کدام مسئولیت قرار خواهد گرفت، بیان داشت: هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.

وی در پایان گفت: ورزشکاران در پای صندوق‌های رای حضور خواهند یافت و این پشتوانه‌ای برای حرکت مردم به سمت توسعه و پیشرفت است.