۰ نفر

در نشست با فعالان اقتصادی؛

محسن رضایی: مشکل FATF مربوط به دولت است

۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۹
کد خبر: 532729
محسن رضایی: مشکل FATF مربوط به دولت است

کاندیدای دوره سیزدهم ریاست جمهوری اظهار داشت: ما درد مشترکی به نام اقتصاد داریم و همه به دنبال توسعه اقتصادی ایران هستیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایلنا، محسن رضایی در نشست با فعالان اقتصادی اظهار داشت: امروز برای میتینگ دادن یا اینکه اتاق بازرگانی و اصناف را زینت المجالس بدانم اینجا نیامده‌ام، بلکه ما درد مشترکی به نام اقتصاد داریم و همه به دنبال توسعه اقتصادی ایران هستیم.

رضایی در این نشست در پاسخ به سوالی در مورد علل نپذیرفتن FATF بیان کرد:‌ در مورد FATF مشکل مربوط به دولت بود حتی وقتی موعد مقرر گذشت ما FATF را به شورای نگهبان که مخالف بود ارسال نکردیم که بعد دولت توانست در صحبت با رهبری فرصت بیشتری برای بررسی بگیرد اما 24 ساعت مانده به جلسه مجمع آقایان جواب سوال‌ها را آوردند که برای بعضی از آنها نیاز به فرصت وجود داشت. 39 بنده از FATF را پذیرفته و دو بند آن باقی مانده است از آقایان سوال کردیم که آیا با تصویب این دو بند تضمین می‌کنند که ایران عضو FATF شود؟ گفتند که هیچ تضمینی در این مورد نمی‌دهند بنابراین بسیاری از مشکلات جدی در این رابطه مربوط به دولت و برخورد خوشبینانه دولت بود.