۰ نفر

 راه‌کارهای تغذیه ای برای داشتن شکم تخت

۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۴۰
کد خبر: 687930
 راه‌کارهای تغذیه ای برای داشتن شکم تخت

امروزه بسیاری از افراد زیبایی را در داشتن تناسب‌اندام، داشتن شکم تخت و لاغری شکم در شب را می‌دانند ازاین‌رو مراجعه به باشگاه‌ها و کلینیک‌ها برای انجام چنین اقداماتی افزایش‌یافته است. لیپوماتیک نیز از دیگر روش‌هایی به‌حساب می‌آید که افراد به انجام دادن آن تمایل دارند؛ اما بسیاری از افراد ممکن است برای داشتن اندامی متناسب و شکم تخت روی به جراحی بیاورند اما بسیاری از روش‌های طبیعی و رژیم‌های غذایی وجود دارد که باپشتکار و انجام آن‌ها می‌توان اندامی متناسب و شکمی صاف و تخت داشته باشید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، برای داشتن شکم صاف حتماً نیاز به ورزش کردن ندارید گاهی ممکن است عواملی مثل تغذیه یا عادات نادرست تغذیه باعث نفخ و بزرگ شدن شکم شود. وقتی مسئله کاهش وزن سریع در میان باشد.

حذف نمک

نمک به‌اندازه‌ی مناسب برای سلامتی قلب و مغز ضروری است اما مصرف بیش‌ازاندازه نمک باعث جمع شدن آب در بدنتان شده و باعث ورم معده و شکم شما می‌شود‌.

نجویدن آدامس

 بسیاری از افراد از آدامس به‌عنوان راهی برای از بین بردن گرسنگی و بوی بددهان نگاه می‌کنند؛ اما عوارض عدیده جویدن آدامس نفخ شکم است.

چک کردن هورمون‌ها

 کاهش و یا افزایش هورمون‌ها از عوارض جانبی ناراحت‌کننده‌ای است که باعث نفخ شکم می‌شود بسیاری از زنان به دلیل تغییرات هورمونی در ابتدای یائسگی دچار نفخ شکم می‌شوند.

درمان مشکل یبوست

 یبوست می‌تواند بر کل بدن شما تأثیر بگذارد و باعث ایجاد نفخ و ورم معده شود.

کاهش مصرف کلم بروکلی

 بعضی از سبزی‌ها ازجمله کلم بروکلی می‌تواند باعث باد کردن شکم و نفخ معده شود زیرا ترکیبی دارد که پس از تجزیه منجر به تولید گاز می‌شود.

نوشیدن آب زیاد

آب نوشیدنی است که به‌طور تضمینی شکمتان را کوچک می‌کند با نوشیدن آب هوس خوردن شیرینی را کاهش دهید و اشتهای خود را کم کنید.