۰ نفر

چطور موهایی مثل سلبریتی ها داشته باشیم؟

۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۹:۲۱
کد خبر: 664722
چطور موهایی مثل سلبریتی ها داشته باشیم؟

سلبریتی‌ها و هنرمندان مشهور، مشاوران زیبایی برجسته‌ای رو کنار خودشون دارن که بهترین مشاوره‌ها رو در زمینه پوست و مو بهشون میدن.

پیشنهاد آرایشگر سلبریتی ها برای تقویت مو

به گزارش اقتصاد آنلاین، تعدادی از این مشاوران، بهترین روش‌های مراقبت از مو که به شدت بین سلبریتی‌ها رایج هست رو برامون شرح دادن که می‌تونید تو این مطلب بخونید!

1. رژیم غذاییتان را جدی بگیرید

سلبریتی‌ها به دلیل اینکه شغل و آینده کاری آنان تا حد زیادی به زیبایی چهره و اندامشان بستگی دارد، در درجه اول یک رژیم غذایی سفت و سخت را رعایت می‌کنند. در طی این رژیم هم کلیه ویتامین‌ها و مواد مغذی پوست و مو در بدنشان تامین شده و هم وزنشان در حد نرمالی باقی می‌ماند.

بسیار اهمیت دارد که قبل از استفاده از هرگونه روشی، بدانید که چه چیزهایی برای تقویت و سلامت موهایتان مناسب است و آن‌ها را در رژیم غذایی روزانه‌تان قرار دهید. 

2. از مکمل‌ها استفاده کنید

با وجود اینکه اکثر ویتامین‌ها در غذاهای ما وجود دارند، ولی با توجه به مصرف زیاد غذاهای فراوری شده، بهتر است در کنار آن، حتما از مکمل‌های غذایی و دارویی و البته با صلاحدید پزشک استفاده شود. 

انواع زیادی از مکمل‌ها وجود دارند که هرکدام برای رفع مشکل خاصی کاربرد دارند. قرص‌های ویتامینه مو به شدت در درمان ریزش مو، تحریک ریشه مو و تسریع رشد آن و همچنین در ضخیم تر شدن تارهای مویتان موثر هستند.

3. استفاده از ماسک مو

با این که اکثر روزها سلبریتی‌ها برنامه‌های فشرده کاری دارند و درنتیجه موهایشان کاملا آرایش شده‌است، ولی هر زمان که در منزل باشند، حتما از ماسک‌های نرم کننده و آب‌رسان استفاده می‌کنند.

استفاده زیاد از انواع اسپری‌های مو و صاف و فر کردن زیاد موها، به تدریج باعث خشک و شکننده شدن و یا حتی ایجاد موخوره می‌شود. به همین علت هر چند روز در میان لازم است به موهایتان استراحت داده و با انواع ماسک‌های شیمیایی و یا خانگی به مراقبت از آن بپردازید. 

4. یکباره رنگ موهایتان را تغییر ندهید

خیلی از خانم‌ها با تاثیر پذیری از رنگ موی سلبریتی محبوبشان، کاملا ناگهانی اقدام به رنگ کردن موهایشان می‌کنند. شما در اینترنت می‌بینید که مثلا کلویی کارداشیان با رنگ موی بلوند بسیار جذاب شده است. اما چیزی که نمی‌دانید این است که این تغییر در طی مدت زمان زیادی اتفاق افتاده است. رنگ مو از مشکی به قهوه‌ای تیره، بعد قهوه‌ای روشن تر و کم کم با تغییرات پله‌ای به رنگ بلوند رسیده‌است.

کلویی کارداشیان و لامر آدام

اگر می‌بینید هنرپیشه‌ای با موهای بلوند، یکباره رنگ موهایش را مشکی کرده است، بدانید که این فرایند در چندین روز و طی نظر بهترین متخصصان زیبایی رخ داده‌است. در فاصله انجام هر مرحله از کار، ماسک‌ها و نرم کننده‌های بسیاری روی مو استفاده می‌شود تا حداقل آسیب به موها وارد شود.

5. قبل از هرکاری از سرم محافظ مو استفاده کنید

به هیچ وجه بدون استفاده از سرم‌های محافظت کننده، از سشوار و یا بابلیس استفاده نکنید. اثرات مخربی که این کار روی موهایتان می‌گذارد، به سختی و با صرف هزینه زیاد جبران خواهد شد. موخوره یکی از شایع ترین مشکلاتی است که در اثر برخورد حرارت مستقیم به مو ایجاد می‌شود.

حتما یک سرم موی مناسب موهایتان تهیه کرده و بعد از حمام از آن استفاده کنید.