۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

اجاره خانه‌ ، شمال شهر تهران چند؟ (جدول)

۲۱ دی ۱۴۰۰، ۱۷:۱۰
کد خبر: 598633
اجاره خانه‌ ، شمال شهر تهران چند؟ (جدول)

اجاره خانه در محلات شمال شهر تهران ارقام عجیب و غریبی دارد که از عهده هرکسی برنمی‌آید. برای آنکه در شمال شهر تهران مستاجر شوید حداقل به حدود یک میلیارد تومان پول برای پرداخت رهن خانه نیاز دارد وگرنه مجبورید بالاتر از ۱۰ میلیون تومان در ماه اجاره بدهید.

برای اجاره یک آپارتمان در شمال شهر تهران حداقل به یک میلیارد تومان رهن کامل نیاز است اما اگر می خواهید اجاره ماهانه بپردازید با ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان برای پرداخت مبلغ رهن، کارتان راه می افتد. در مقابل ناچار هستید اجاره بهای گزافی بپردازید که حداقل آن حدود ۱۰ میلیون تومان در ماه است. گاهی مبلغ اجاره ماهانه آپارتمان‌های شمال شهر تهران به ۸۰ میلیون تومان در ماه و حتی بالاتر هم می‌رسد. البته مبالغ اجاره‌ای که در این گزارش آمده است برای آپارتمان‌های معمولی شمال شهر است و برای اجاره خانه‌های لوکس‌تر باید ارقام درشت‌تری بپردازید.

مشاوران املاک شمال تهران می‌گویند که چند سالی است تقاضای اجاره خانه در شمال شهر از سوی اقشار متوسط بالا گرفته است اما با جهش قیمت‌ها در بازار مسکن تقاضای این قشر برای شمال‌شهرنشینی کاهش داشته است. در ادامه هزینه رهن و اجاره بری آپارتمان‌های معمولی شمال تهران را بر اساس آخرین فایل‌های مشاوران املاک می‌بینید؛

قیمت مسکن