۰ نفر

راهنمای خرید در و پنجره upvc (هر آنچه قبل از خرید باید بدانید)

۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۱۳
کد خبر: 479895
راهنمای خرید در و پنجره upvc (هر آنچه قبل از خرید باید بدانید)

این روزها برای خیلی از انتخاب ها مخصوصا انتخاب و خرید محصولاتی که به تخصص احتیاج دارد به اطلاعات و یا مشاوره نیاز است. شاید در گذشته خیلی پرس و جو کردن و مشاوره گرفتن از افراد متخصص رایج نبود اما در حال حاضر به مدد گسترش دسترسی عموم جامعه به اینترنت، شبکه های اجتماعی و راحت تر شدن ارتباطات و مواردی از این دست رسیدن به اطلاعات و داشتن مشاوره برای انتخاب و خرید بهتر راحت و آسان شده است.

 یکی از انتخاب های بسیار مهم برای انواع ساختمان ها در و پنجره است. این مقاله شما را در انتخاب در و پنجره upvc مناسب راهنمایی می کند و اگر به مشاوره و راهنمایی بیشتری احتیاج داشته باشید یکی از تولیدکنندگان بزرگ پروفیل در و پنجره upvc هافمن می تواند به شما در داشتن انتخابی درست راهنمایی کند.

در حال حاضر که در و پنجره های upvc جزو محصولات پرطرفدار و با کارایی بالا در بازار امروز هستند و همچنین تنوع زیادی در نوع و تولید نیز دارند داشتن انتخاب درست برای خرید در و پنجره مناسب، نیاز به شناخت و بررسی کامل دارد.

در و پنجره upvc مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

در و پنجره upvc از پروفیل upvc ساخته شده است. Upvc همان pvc است که سختی و انعطاف پلاستیکی آن گرفته شده و ساختاری به دست آمده که بتوان از آن در صنایع متفاوت استفاده کرد. این ساختار باید قدرت و تحمل کافی را دارا باشد تا بتواند وزن شیشه ها و کل در و پنجره را به خوبی مهار کند و دچار تغییر شکل و خرابی نشوند.

پس یکی از ابتدایی ترین ویژگی های این نوع در و پنجره مناسب، داشتن استقامت و محکم بودن آن است. البته پروفیل upvc به تنهایی استقامت لازم را ندارد و باید به واسطه گالوانیزه های u شکل که درون پروفیل قرار داده می شوند استحکام سازه را افزایش داد. تعداد و میزان گالوانیزه هایی که به کار می رود نیز از جمله موارد مهم و قابل توجه است.

از دیگر مزایای در و پنجره upvc طول عمر طولانی آن است. نکته ای که شما باید به آن توجه کنید کیفیت upvc به کار رفته در در و پنجره است اگر از بین برند ها و محصولات موجود در بازار محصولی حرفه ای و باکیفیت و پروفیلی مناسب انتخاب کنید، خیالتان راحت است که تا سالها بدون تغییر رنگ و مشکلاتن مختلف زیبایی و استحکام خود را حفظ می کند.

برای مثال انتخاب پروفیل upvc هافمن که یکی از قدیمی ترین و خوش نام ترین پروفیل های موجود در بازار است باعث می شود شما از پروفیل انتخابی و به کار رفته در، در و پنجره خیالتان راحت باشد.

پروفیل upvc مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که پیش از این گفته شد این نوع در و پنجره عمر طولانی دارد و این عمر طولانی خود را مدیون پروفیل با کیفیتی است که در ساختار این پنجره استفاده می شود. این محصول در برابر باد و باران، تابش مستقیم خورشید، رطوبت، آلودگی های موجود در هوا و .... دچار خوردگی، تغییر رنگ و شکل و مواردی از این دست نمی شود. نظافت این محصول هم کار چندان سختی نیست و کافیست در بازه های زمانی ثابت در و پنجره را با یک دستمال نرم و آب و صابون تمیز کنید. به هیچ عنوان برای تمیز کردن آن از موادی همچون سفید کننده ها و ... که باعث ایجاد آسیب میشوند استفاده نکنید.

یکی دیگر از ویژگی های پروفیل upvc عکس العمل ویژه ی آن در زمان آتش گرفتن است. علاوه بر اینکه در زمان آتش سوزی، این محصول به گسترش آتش کمک نمی کند بلکه از خود گازهای سمی نیز آزاد نکرده و باعث افزایش آلودگی ها نیز نمی شود. البته اگر در و پنجره شما از upvc مرغوب ساخته نشده و یا در ساختار خود ناخالصی داشته باشد در و پنجره شما این ویژگی را نخواهد داشت.

روشن است شما نمی توانید به راحتی متوجه این ساختار و مواد اولیه upvc به کار رفته در، در و پنجره upvc شوید اما با اعتماد به یک تولید کننده ی حرفه ای خیالتان از محصولی که انتخاب می کنید و کیفیت آن راحت است. هافمن یکی از آن تولید کنندگانی است که به واسطه ی اطمینانی که به محصول و کیفیت خود دارد، محصولات خود را 25 سال گارانتی می کند و شما مطمئن خواهید بود تا سالها در و پنجره upvc که انتخاب کرده اید بی عیب و نقص است و کارایی بالایی خواهد داشت.