۰ نفر

چرا قیمت مسکن‌‌ مهر در پردیس ۲۰میلیون‌ تومان افزایش یافت؟

۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۵۵
کد خبر: 443505
چرا قیمت مسکن‌‌ مهر در پردیس ۲۰میلیون‌ تومان افزایش یافت؟

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به افزایش ۲۰ میلیون تومان افزایش قیمت در مسکن‌های مهر گفت: این اقدام به دلیل جلوگیری از نقل و انتقال کاذب و خرید و فروش وکالتی دلالان و محتکران مسکن است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم؛ سید مهدی هدایت  با اشاره به دلایل افزایش قیمت 20 میلیونی واحدهای مسکن مهر در پردیس اظهار داشت: برج‌های چند واحدی و مسکن مهر‌هایی هستند که ده‌ها بار نقل و انتقال شده‌اند اما هنوز خالی از سکنه است و به دست خریدار واقعی نرسیده است.

وی ادامه داد: دلالان با وکالت یک واحد مسکن مهر را به ده‌ها نفر می‌فروشند و در آخر فردی که وکالتی اقدام به خرید واحدها می‌کند واحدی به نامش نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تصریح کرد: جهت جلوگیری از سوءاستفاده افراد سودجو و محتکران مسکن مهر، خریداران باید تمام نقل و انتقالات را در کارگزاری مسکن مهر انجام دهند تا سند 5 برگی در همان کارگزاری به نام خریدار منتقل شود.

هدایت سپس افزود: هیچ‌گونه افزایش قیمتی برای متقاضیان نفرات اول و واقعی مسکن مهر نداشته‌ایم و 20 میلیون تومان سوبسید در واقع تصمیمی برای کوتاه کردن دست دلالان و محتکران مسکن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام اهداف و تلاش ما پیگیری در ساخت و تحویل مسکن مهر به دست مصرف‌کننده واقعی است بنابراین ضروری است که متقاضیان از هرگونه خرید و فروش وکالتی خودداری کنند.