۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

فروش فوری و ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی ویژه بهمن ماه ۱۴۰۰

۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۱۵
کد خبر: 605262
فروش فوری و ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی ویژه بهمن ماه ۱۴۰۰

گروه خودروسازی بهمن ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی را از روز سه شنبه ۱۲ بهمن ماه آغاز خواهد کرد. جزییات بیشتر پیرامون جدیدترین طرح فروش فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور در ادامه این خبر به آگاهی رسیده است.

اقتصادآنلاین- محسن بهرامی؛ شرکت بهمن موتور در راستای پاسخ  به نیاز بازار طرح جدید فروش دیگنیتی و فیدلیتی ویژه بهمن ماه 1400 را به اجرا درخواهد آورد. بر مبنای اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت بهمن موتور، جدیدترین طرح فروش فوری فیدلیتی و دیگنیتی از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۲ بهمن برای متقاضیان به صورت آنلاین از طریق سایت https://bahman.iranecar.com صورت خواهد پذیرفت.

لازم به ذکر است که بهمن موتور در راستای اطمینان از فروش مستقیم خودرو به مصرف کنندگان واقعی و ایجاد محدودیت برای دلالان، سند خودروهای فروخته شده را به مدت یکسال در رهن نگاه خواهد داشت. ضمنا ثبت نام کنندگان باید دارای گواهینامه بوده و هر کد ملی صرفا قادر به خرید یک دستگاه خودرو خواهد بود.

WhatsApp Image 2022-01-30 at 13.10.02

نا گفته نماند در جدیدترین طرح ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی، این دو خودرو کراس اوور با قیمت قطعی و به میزان محدود در معرض فروش گذاشته می‌شوند. بر این اساس قیمت فیدلیتی پرایم تیپ یک (پنج نفره) معادل 785 میلیون و 900 هزار تومان و فیدلیتی پرایم تیپ دو (هفت نفره) برابر 797 میلیون و 900 هزار تومان اعلام شده است. قیمت مصوب دیگنیتی پرایم نیز برابر 859 میلیون 900 هزار تومان خواهد بود.