۰ نفر

تجلیل از پیشکسوت صنعت تایر

۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۲۰
کد خبر: 604997
تجلیل از پیشکسوت صنعت تایر

در پانزدهمین همایش ملی صنایع لاستیک ایران از مهندس زینلی بنیانگذار و مدیرعامل شرکت کویرتایر به عنوان پیشکسوت وفرهیخته صنعت تایر کشور تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت کویرتایر در این همایش که مدیران و فعالان صنعت تایر کشور حضور داشتند با اهدای لوح تقدیر و تندیس پانزدهمین همایش و پنجمین نمایشگاه بین المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک،  از بیش از سه دهه تلاش ارزشمند و شایسته آقای مهندس سیدمحمد حسین زینلی مدیرعامل شرکت کویرتایر قدردانی شد.

 

2

در این لوح تقدیر که به امضای دبیر انجمن صنفی صنعت تایر ومدیرعامل شرکت مهندسی وتحقیقات صنایع لاستیک رسیده آمده است: فعالیت های چشمگیر،کوشش پیگیر همراه با صداقت و اهتمام در جهت رفع مشکلات ومسائل صنعت تایر کشور نشان از حسن تدبیر، برنامه ریزی منسجم، سازماندهی موثر و مدیریت ارزشمند جناب عالی است. بدینوسیله از تلاش مجدانه شما در جهت شکوفایی صنعت تایر و نیل به اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تقدیر و تشکر می‌گردد.

3

در بخش دیگری از این قدردانی آمده است: برگزارکنندگان پانزدهمین همایش ملی لاستیک ایران و پنجمین نمایشگاه بین المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک فرصت را مغتنم می‌دانند تا به پاس زحمات حضرت عالی در راه رسیدن به خودکفایی میهن اسلامی و اشتغال‌زایی برای متخصصین ایرانی در عرصه این صنعت و به منظور تجلیل و سپاسگزاری از تلاش چند ده ساله شما، این لوح پیشکش حضور پر لطفتان می شود. موفقیت روز افزون جناب عالی را در عرصه تولید و صنعت از خدای متعال مسالت داریم.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.