۰ نفر

تیگو ۷پرو در اولین نمایش رسمی مورد تایید خبرنگاران قرار گرفت

۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۸
کد خبر: 585341
تیگو ۷پرو در اولین نمایش رسمی مورد تایید خبرنگاران قرار گرفت

شرکت مدیران خودرو در روز جمعه ۲۷ آبان ماه نسبت به نمایش رسمی خودرو تیگو ۷ پرو برای متخصصان صنعت خودرو و اصحاب رسانه اقدام کرد. در این مراسم ویژه علاوه بر تیگو ۷ پرو خودرو تیگو ۸ پرو نیز به عنوان بزرگترین و لوکس ترین شاسی بلند آن شرکت به نمایش درآمد. در این مراسم بیش از ۵۰ نفر از متخصصان صنعت خودرو و اصحاب رسانه حضور یافتند.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در ادامه مراسم آقای جک لی مدیرعامل شرکت مدیران خودرو،  حمایت مشتریان، اصحاب رسانه و نمایندگان مدیران خودرو را انرژی بخش آن شرکت جهت حرکت رو به جلو در زمان تحریم‌ها دانست.

وی اعلام کرد: شرکت مدیران خودرو هیچگاه حرکت رو به جلو و پیشرفت را رها نمی کند و با اعتقاد به اینکه مردم ایران لایق داشتن مدرن ترین و با کیفیت ترین خودروها هستند. خودروهای تیگو ۷ پرو و تیگو ۸ پرو که جدیدترین و لوکس‌ترین محصولات هستند را به زودی در بازار ایران عرضه خواهد کرد.

خبرنگاران و متخصصان صنعت خودرو پس از بازدید از خودرو، نمره بالایی به خودرو دادند و ترکیب طراحی بدنه در کنار طراحی زیبای داخلی و سطح آپشن‌های بکار رفته در خودرو را عامل موفقیت تیگو ۷ پرو در بازار ایران برآورد کرد.

تیگو ۷ پرو از ترکیب موفق موتور ۱۵۰۰ سی سی توربو و گیربکس CVT ۹ سرعته استفاده می کند که قدرت ۱۴۷ اسب بخار را برای خودرو فراهم می آورد. در کنار قدرت بالای پیشرانه تجهیزات رفاهی تیگو ۷ پرو مانند شارژر وایرلس موبایل، درب صندوق عقب برقی با حافظه، سه دیسپلی با ابعاد ۲۵/۱۰-۸-۷ اینچی، سیستم PEPS و سقف پانارومیک می توانند رانندگی لذت بخشی را برای سرنشینان فراهم آورند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی شرکت مدیران خودرو به ادرس https://www.mvmco.ir/ مراجعه کنید.