۰ نفر

مدیر فروش آمیکو در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین؛

مدل جدید آسنا به زودی به بازار معرفی خواهد شد

۲۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۸:۴۹
کد خبر: 573679
مدل جدید آسنا به زودی به بازار معرفی خواهد شد

آمیکو آسنا خوروی مناسب برای گردش در طبیعت است که آفرودبازها مشتریان آن هستند؛ سازندگان این خودرو با استفاده از ظرفیت تولیدکنندگان و قطعه‌سازان داخلی بخشی از قطعات این خودرو را از داخل تامین کرده و در تلاش هستند این خودرو را به بومی‌تر شدن نزدیک سازند.

اقتصادآنلاین - فرزانه شهریاری؛ حمید ترکی، مدیرفروش ارس خودرو دیزل (آمیکو) درمورد ورود به حوزه قطعه سازی عنوان کرد: آمیکو به واسطه اینکه تولیدکننده خودرو است و بخشی از تولیدات خود را ساخت داخل کرده، وارد حوزه قطعه‌سازی شده و از ظرفیت تولیدکنندگان و قطعه‌سازان داخلی استفاده می‌کند اما این قطعه‌سازی برای فروش به بازار نیست بلکه برای تامین قطعات ساخت داخل و همچنین ارائه به خدمات پس از فروش است؛ درواقع ما قطعه‌سازی به معنی تامین نیاز بازار نداریم.

وی درباره استفاده از ظرفیت‌های داخل کشور مطرح کرد: ما با تامین کننده‌های بسیاری درحال همکاری هستیم و در تلاشیم بخش‌هایی از خودرو را خودمان تولید کنیم؛ حتی در بخش‌های گواهی محرکه خودرو هم وارد شده‌ایم؛ مثل استفاده از گیربکس‌های داخلی برای ماشین‌های سنگین؛ که فکر می‌کنم هم درصد ساخت ما را بالاتر می‌برد و هم خودرو را به بومی شدن نزدیکتر می‌کند.

 ترکی درباره میزان استقبال مشتریان گفت: خودروهایی که آمیکو تولید می‌کند دو دسته است: یک دسته باری، کامیون و ماشین سنگین است که مصارف کاملا صنعتی دارد و خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از آن شده و درمورد کمپرسی‌های ده چرخ می‌توان گفت تقریبا پاسخگوی نیاز بازار نیستیم به این معنی که  تقاضا برای این محصول بالا است و استقبال بسیار خوبی از این محصول شده است و تامین نیاز و تقاضای این بخش، بر اساس پروژه‌هایی که در کشور تعیین شده است پیش رفته و بازار خودش را دارد. در حوزه پیکاپ و محصولات سبک نیز که  از سال 97 به آن ورود کرده‌ایم با توجه به علاقه‌ای که مردم به خصوص جوانان به طبیعت گردی و مصارف آفرود پیدا کرده‌اند، بازار رو به رشد است و  ما جایگاه خودمان را داریم و یکی از اولین شرکت‌هایی بوده‌ایم که به این حوزه وارد شده‌ایم و با روش‌های متنوع و همچنین خدماتی که به مشتری می‌دهیم و با ارتقای محصولات،  درحال افزایش سهم بازار خود هستیم و به زودی ورژن جدیدی از  محصول آسنا را  به بازار معرفی می‌کنیم که  می‌تواند بخش زیادی از تقاضای بازار را پاسخگو باشد.

مدیر فروش آمیکو درآخر درباره هدف این برند از حضور در نمایشگاه آفرود و استقبال مخاطبان خاطرنشان کرد: استقبال از این نمایشگاه، باتوجه به شیوع ویروس کرونا و زمان برگزاری این رویداد در وسط هفته، فراتر از انتظار ما بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در بازار آفرود خودوریی خاص با قابلیت‌های قابل توجه داریم، مثل دیفرانسیل اتوماتیک که در تولیدات داخل فقط در محصول ما وجود دارد و  برای مصارف آفرود بسیار مناسب است؛ حضور در این نمایشگاه و نمایشگاه‌های مشابه به معرفی بیشتر و بهتر ما کمک می‌کند و باعث می‌شود حرف‌های مشتریان این حوزه را بشنویم؛ ضمن اینکه  طی برگزاری این نمایشگاه بازخوردهای بسیار خوبی از بازدیدکنندگان گرفتم که باعث می‌شود در توسعه محصولات تاثیرگذار باشد. درواقع نمایشگاه به ما این فرصت را می‌دهد که کمپانی به طور مستقیم و بدون واسطه با مشتری و مصرف‌کننده نهایی ارتباط بگیرد.

شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) از تولید کنندگان خودرو است که در چهارمین دوره از نمایشگاه آفرود، کمپینگ، اتوکمپینگ، اکوتوریسم و ماجراجویی حضور دارد. این رویداد از 27 مهر تا 30 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر است و بسیاری از خودروها و تجهیزات نیز در آن به نمایش در می‌آیند.