۰ نفر

مالک شهرخودرو دستگیر شد

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۰:۴۵
کد خبر: 529287
مالک شهرخودرو دستگیر شد

فرهاد حمیداوی و شهرخودرو یکی از پرحاشیه‌ترین شرکت‌های خودرویی و البته فوتبالی دو سال اخیر بوده‌اند. شهرخودرو با فروش بیش از حد خودروی کوپا و مشکلات حقوقی پیچیده با ریگان خودرو حسابی خبرساز بوده و حال پس از چند هفته از بازداشت مدیران بالایی ریگان خودرو، نوبت به شهرخودرو رسیده و طبق اعلام خبرگزاری ایلنا، فرهاد حمیداوی مالک شهرخودرو نیز بازداشت و به اوین منتقل شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خودرو بانک، فروش بیش از حد مجاز خودروی کوپا، ورشکستی زوتی، مشکلات بین‌المللی و همچنین تصمیمات یک‌شبه ناصحیح در وزارت صمت و بیش از همه مدیریت نامناسب در این دو شرکت، همگی باعث شد تا موج شکایت‌های مردمی به دادگاه‌ها روانه شود و در نهایت هر دو شرکت گرفتار این آشوب و حواشی بی‌پایان شوند. البته مشکلات حمیداوی و شهرخودرو به فروش خودرو محدود نشده بود و اخیراً تیم شهرخودرو نیز به مشکلات مالی شدیدی مواجه شده بود.

جالب است بدانید که با وجود چنین مشکلات حادی و تعداد قابل توجه مشتریان شاکی از شهرخودرو، این شرکت در چند هفته گذشته مشغول انجام تست‌های خودروی جدید لودئو با نام SKG T60 بوده و حتی به صورت محدود تبلیغات آن را نیز آغاز کرده بود! که خوشبختانه به مرحله پیش فروش نرسید وگرنه مشخص نبود که چند نفر دیگر در این گرداب سخت شهرخودرو گرفتار می‌شدند.

حال امیدواریم با وارد شدن جدی دادستانی به این موضوع، هر چه سریع‌تر رضایت مشتریان ناراضی پس از ماه‌ها جلب شود و این داستان پیچیده حقوقی با کسب رضایت مالی و معنوی مردم به پایان برسد.

خودرو