۰ نفر

خرید اینترنتی لاستیک بارز از فروشگاه اینترنتی هایپرتایر

۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۵:۰۸
کد خبر: 522937
خرید اینترنتی لاستیک بارز از فروشگاه اینترنتی هایپرتایر

توجه به انتخاب و خرید لاستیک مناسب و باکیفیت باعث می‌شود تا شما ایمنی خود و سرنشینان را تضمین کنید. برای خرید لاستیک مناسب فاکتورهای زیادی همچون: کیفیت، مواد اولیه، سایز مناسب، برند، قیمت و ... را باید در نظر گرفت.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ شرکت لاستیک بارز یکی از برندهای مطرح ایرانی در زمینه تولید و فروش لاستیک است که می‌تواند بهترین انتخاب برای خودرو باشد. این برند سال‌هاست که در این حوزه فعالیت می‌کند و امروزه به عنوان پرفروش ترین و بهترین لاستیک ایرانی در بین رقبای خود همچون ایران تایر، کویر تایر، یزد تایر، گلدستون و ... مطرح شده و از زمان آغاز فعالیت خود همواره تلاش کرده تا از تکنولوژی‌های روز دنیا و بهترین مواد اولیه برای تولید لاستیک با­کیفیت و مقرون به صرفه استفاده کند و به همین دلیل است که طی این سال‌ها مورد استقبال مصرف­کنندگان قرار گرفته است.

خرید لاستیک دولتی بارز

این شرکت محصولات خود از قبیل لاستیک سواری، شاسی بلند، وانتی، سنگین و نیمه سنگین، باری-اتوبوسی و ... را در سایزها و طرح‌های مختلف در اختیار نمایندگان مجاز خود در اقصی نقاط ایران قرار می­دهد. متقاضیان می توانند جهت خرید لاستیک بارز، با مراجعه حضوری به نمایندگی‌های مجاز این شرکت و با همراه داشتن مدارک مورد نیاز مانند کارت ملی مالک و ... در سراسر کشور تایر موردنظر خود را خریداری نمایند.

خرید آنلاین لاستیک بارز

متقاضیان می توانند علاوه بر مراجعه حضوری ، خرید اینترنتی لاستیک بارز را با مراجعه به وب سایت این شرکت انجام دهند. فروشگاه اینترنتی هایپرتایر یکی از نمایندگی‌های فروش محصولات این شرکت به صورت آنلاین است که علاوه بر فروش برند بارز، عرضه کننده انواع لاستیک ایرانی از جمله ایران تایر، کویر تایر، یزدتایر، گلدستون با قیمت دولتی و لاستیک خارجی در برندهای میشلن، تراینگل، نکسن، هانکوک، جی تی، جی تی رادیال و ... در سایزها و طرح‌ گل‌های متنوع، با مناسب ترین قیمت به همراه ارائه خدمات نصب و بالانس به صورت سیار است.

بهترین گل لاستیک بارز کدام است ؟

خرید لاستیک مناسب از بین برندهای گوناگون موجود در بازار که بتواند پاسخگوی تمام نیازهای ما در هنگام رانندگی باشد، با کمی تحقیق به آسانی امکان پذیر خواهد بود. در بین برندهای ایرانی موجود ، بارز دارای متنوع ترین سایزها و مدل‌ها ، با عملکردهای متفاوت در هر جاده ای است که مناسب برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی است. از بین طرح گل های لاستیک بارز که شامل طرح گل‌های P660 BRILLIANT ،  P640 ELPIDA ، P624 PREMIUM GRIP ، P601 ALERIA ، P648 PREMIUM DRIVE ، P6885 OPTI RIDE ، S630 SPORTECH و ... است، طرح گل P660 یکی از پرفروش ترین مدل‌های بارز است . این طرح گل در سایزهای متنوع و پرمصرف تولید می‌شود و سایزهایی که مناسب برای لاستیک خودروهای پرفروش ایرانی مانند پراید در تیپ‌های گوناگون و با سایز استاندارد 165/65R13 و سایز پهن تر آن 175/60R13 ، انواع پژو 206 در تیپ‌های مختلف با سایز استاندارد 185/65R14 و لاستیک خودرو تیبا هاچ بک و صندوقدار با سایز استاندارد 175/70R13 است.

  لاستیک P660 بارز علاوه بر نرمی دیواره‌ها با عدم انتقال نوسانات جاده باعث راحتی راننده و سرنشینان خودرو می‌شود . همچنین این لاستیک دارای مقاومت غلطشی بسیار پایین است که مصرف سوخت را کاهش داده و به محیط زیست نیز آسیب وارد نمی‌کند. این تایر دارای صدای کم و طول عمر بالا است  که البته دوام تایر در اکثر مواقع به شرایط نگهداری و استفاده راننده بستگی دارد. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب سایت هایپرتایر برای خرید لاستیک بارز P660 دولتی و یا طرح گل‌های دیگر در سایزهای متنوع اقدام کنند.

قیمت لاستیک دولتی بارز در مقایسه با برندهای دیگر

محصولات شرکت بارز با نرخ مصوب دولتی در اختیار نمایندگان فروش و مصرف کنندگان قرار می گیرد. از پرفروش ترین سایزها، قیمت لاستیک بارز پرایدی در سایز استاندارد 165/65R13 با نرخ مصوب با قیمت حلقه ای 407.150 تومان و لاستیک کویرتایر در همین سایز با قیمت 413.950 تومان به فروش می رسد و همچنین لاستیک پژو 206، سایز استاندارد 185/65R14  برند بارز با نرخ مصوب به قیمت حلقه ای 543.300 تومان و لاستیک گلدستون در همین سایز با قیمت 544.200 تومان و لاستیک سمند با سایز استاندارد 185/65R15 در برند ارز با قیمت 575.100  و در مقایسه برند گلدستون در همین سایز با قیمت 576.600 تومان در نمایندگی‌های این شرکت ها به فروش می رسد.

در پایان گفتنی است که برای خرید لاستیک دولتی می‌توانید از وب سایت هایپرتایر دیدن کنید.