۰ نفر

خودروسازان به دنبال افزایش دوباره قیمت؟

۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۲۳:۱۸
کد خبر: 314226
خودروسازان به دنبال افزایش دوباره قیمت؟

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: احساس ما این است که خودروسازان هدف‌شان از توزیع قطره چکانی خودرو به بازار این است که منتظراخذ مجوز افزایش قیمت آن هستند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور درخصوص برخورد با شرکت‌های لبنیاتی گفت: پرونده تخلف هشت شرکت بزرگ تولید کننده محصولات لبنی از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان به سازمان تعزیرات آمده است.

وی افزود: ارزش اولیه این تخلفات بیش از ۸۲ میلیارد ریال است و ما هم پرونده را برای رسیدگی به شعب ارسال کرده‌ایم و حتما هم به این تخلف با میزان ۸۲ میلیارد و بیشتر رسیدگی می‌کنیم اما به نظرمان اثرگذار نیست و نفعی هم به حال مردم ندارد.

رایگانی همچنین درخصوص حباب موجود در بازار خودرو گفت: یکی از خودروسازان می‌گوید من روزانه ۳ هزار خودرو تولید دارم اما آن چیزی که در بازار دیده می‌شود عرضه قطره چکانی است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: این میزان تولید و این میزان عرضه یکسان نیست و عملا پیش فروش‌هایی که می‌شود اثری برای کاهش التهاب بازار ندارد و در نهایت مصرف کننده از این شرایط ضرر می‌کند.

وی ادامه داد: از آن طرف احساس ما این است که خودرو ساز منتظر مجوز افزایش قیمت است که البته این مجوز هم به آنها داده نشده است.