۰ نفر

خودرو جدید "مدیران خودرو" چند قیمت خورد؟

۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۹:۲۵
کد خبر: 144627
خودرو جدید "مدیران خودرو" چند قیمت خورد؟

شرکت مدیران خودرو در مراسم رونمایی از نسل سوم ام وی ام X33 ، قیمت جدیدترین سواری خود را 74.800.000 تومان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، ژانگ گویی بینگ مدیر عامل مدیران خودرو، با اشاره به اینکه شرکت چری با ثبت بیش از 200 مورد تغییر اعم از ظاهری، ایمنی، کیفیت ساخت و تعبیه آپشن‌های رفاهی در X33s از تجربیات شرکت جگوار-لندروور استفاده کرده است، گفت: کیفیت خوب محصولات، خطوط تولید به روز، شبکه فروش گسترده و همین طور خدمات پس از فروش خوب همگی در حال حاضر موجب اعتماد 200 هزار خانواده به شرکت مدیران خودرو شده است.

وی با اعلام اینکه پیش فروش خودروی شاسی بلند جدید ام وی ام همزمان با رونمایی با شرایط اقساطی و با پرداخت 50 درصد پیش پرداخت و اقساط 12 تا 30 ماهه آغاز شده است، افزود: قیمت مدل استاندارد و معمولی این خودرو 74 میلیون و 899 هزار تومان و قیمت مدل اسپرت آن 76 میلیون و 889 هزار تومان اعلام شد. مدل اسپرت از نظر ظاهری کمی متفاوت است و به علاوه بهره مندی از رینگ های اسپرت، سقف دو رنگ نیز روی قرار دارد.

مدیران خودرو ضمن تاکید بر روی پایین بودن مصرف سوخت این خودرو به دلیل استفاده از گیربکس CVT اضافه کرد که این خودرو می تواند علاوه بر داشتن قابلیت های اسپرت، برای استفاده خانوادگی نیز مناسب باشد و با تغییرات انجام شده روی مدل فیس لیفت این خودرو، می تواند گزینه مناسبی برای رنج قیمتی خود باشد.

مدیران خودرو