۰ نفر

زورگیری مخوف با سلاح سرد در شهرک ولیعصر

۵ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۰۲
کد خبر: 638786
زورگیری مخوف با سلاح سرد در شهرک ولیعصر

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق زورگیر محله شهرک ولیعصر(عج) پس از 48 ساعت از وقوع جرم در مخفیگاه خود خبر داد و گفت: تا کنون چهار مال باخته متهم را شناسایی کرده اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از رکنا، سرهنگ "پیمان لطیفی" اظهار داشت: در پی یک فقره سرقت تلفن همراه خانمی به روش زورگیری و با تهدید با سلاح سرد در محله شهرک ولیعصر (عج) رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق در دستور کار عملیات کلانتری این محل قرار گرفت و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مخفیگاه متهم سابقه دار را شناسایی کردند افزود: با توجه به وجود چندین پاتوق و مخفیگاه متهم در مکان های مختلف با اخذ مجوز قضائی در یک عملیات منسجم و ضربتی متهم در مخفیگاه خود غافلگیر و دستگیر شد .

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم 38 ساله که از سابقه داران شهرک ولیعصر می باشد در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت تلفن همراه به روش زورگیری و تهدید با سلاح سرد معترف و تا کنون با توجه به سرقت های روزهای گذشته تا کنون چهار مال باخته متهم را شناسایی کرده اند.

سرهنگ لطیفی با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد در پایان خاطر نشان کرد: پرونده و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.