۰ نفر

تصاویر ۳ روحانی مضروب حادثه حرم رضوی

۱۶ فروردین ۱۴۰۱، ۲۱:۰۷
کد خبر: 625643
تصاویر ۳ روحانی مضروب حادثه حرم رضوی

همزمان با سومین روز ماه مبارک رمضان چند طلبه حاضر در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر رضوی(ع) با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفتند که دو تن از آنها شهید شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین، ساعاتی قبل سه طلبه در حرم رضوی مورد حمله قرار گرفتند. هر سه روحانی که در این حادثه مورد سوء قصد قرار گرفتند از فعالین و ساکنین حاشیه شهر مشهد منطقه قلعه ساختمان ( شهرک شهید رجایی) بوده‌اند، حجت الاسلام اصلانی، پاکدامن و دارایی در این حادثه با ضربات چاقو مصدوم شدند. با وجود تلاش پزشکان برای بهبود حال این سه نفر اما حجت الاسلام اصلانی و حجت‌الاسلام پاکدامن به شهادت رسیدند. 

حجت الاسلام اصلانی از روحانیون فعال و جهادی حاشیه شهر و مدیر منطقه ای امور مساجد در حادثه سوقصد در حرم مطهر رضوی به شهادت رسید. وی از رزمندگان دفاع مقدس و یکی از مسئولین ستاد حاشیه شهر مشهد بود. حجت‌الاسلام پاکدامن نیز از طلاب فعال در حاشیه شهر مشهد بود که برای بهبود وضعیت مردم این مناطق تلاش می‌کرد.

تصاویر ۳ روحانی مضروب حادثه حرم رضوی

 روابط عمومی آستان قدس رضوی در اطلاعیه ای اعلام کرد:  با هوشیاری زائران و تلاش عوامل انتظامات و یگان حفاظت حرم مطهر ضارب بلافاصله بازداشت و تحویل مقامات انتظامی شد و مصدومان به سرعت به بیمارستان منتقل شدند.