۰ نفر

خرید میوه دردسرساز شد + عکس

۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۵۹
کد خبر: 548006
خرید میوه دردسرساز شد + عکس

سرهنگ احسان مومنی از تصادف یک دستگاه ون با کامیون بعلت توقف در لاین کندرو بزرگراه یاسینی خبر داد .

به گزارش اقتصادآنلاین، سرهنگ احسان مومنی  از  وقوع  تصادف یک دستگاه ون با کامیون در بزرگراه یاسینی  خبر داد و گفت:  در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی  بر وقوع تصادف سنگین بین ون و کامیون  ، بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران در محل حادثه حاضر شدند.

به گزارش پلیس راهور تهران بزرگ  ، درباره شرح حادثه بیان کرد: بررسی های اولیه نشان از این داشت،  یکدستگاه ون که در حال تردد از مسیر جنوب به شمال یاسینی حدفاصل بین سرخه حصار تا پل بابایی بوده ناگهان  یکدستگاه کامیون  را مقابل خود می بیند  که در لاین کندرو این بزرگراه به صورت ناگهانی  جهت خرید میوه از دستفروشان توقف کرده بود  که ترمز های ون و سعی راننده در توقف وسیله نقلیه موثر نبوده و به شدت با پشت کامیون  برخورد می نماید .

تصادف

وی ادامه داد : پس از این برخورد شدید ون بدت خسارت دیده و بدلیل غیر قابل حرکت بودن در همان محل متوقف  و از حرکت باز می ایستد.

وی افزود : برابر ماده ۱۵۹ آیین نامه راهنمایی و رانندگی که اشعار می دارد : هرگونه توقف کوتاه یا طولانی مدت در خط عبوری یا مسیر وسایل نقلیه و پیادگان و همچنین توقف وسایل نقلیه در حاشیه راه ها برای عرضه و خرید و فروش  که موجب تجمع اشخاص و یا وسایل نقلیه در محل یا انحراف دید و کاهش توجه رانندگان از رانندگی و احتمال وقوع تصادفات گردد ، ممنوع است .