۰ نفر

جزییات حادثه آتش سوزی در خیابان سعدی

۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۷
کد خبر: 538851
جزییات حادثه آتش سوزی در خیابان سعدی

سخنگوی سازمان آتش نشانی جزییات حادثه آتش سوزی در یک ساختمان اداری _مسکونی را تشریح کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۸:۰۱ صبح امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان در خیابان سعدی، ابتدای خیابان برادران قائدی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی ادامه داد:سه ایستگاه به همراه امکانات کامل از جمله نردبان هیدرولیکی، خودرو حامل تجهیزات تنفسی و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند. آتش نشانان در مدت زمان ۴ دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند که در یک ساختمان دو طبقه اداری  متعلق به یکی از اتحادیه‌ها  و صنوف حادثه رخ داده است.

ملکی گفت: بخشی از طبقه همکف پارکینگ بوده و بخش انبار هم به وسعت ۱۵۰ متر بود که مواد غذایی در آن نگهداری می‌شد. یک دستگاه خودرو ۴۰۵ و سه دستگاه موتور سیکلت در آنجا بود و زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند بخش زیادی شعله ور بود. آتش به سقف و موتور سیکلت‌ها سرایت کرده بود و در حال سرایت به طبقه بالایی بود.

وی افزود: حدود ۱۷ نفر در طبقه بالا گرفتار شده بودند، در ابتدا آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش نفرات را به پشت بام منتقل کردند و بعد با نردبان هیدرولیکی به پایین انتقال داده شدند.

سخنگوی سازمان آتش سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بیان کرد: همه افراد سالم به بیرون انتقال داده شدند و عملیات آتش نشانان به پایان رسید.