۰ نفر

قتل برادر به خاطر توهین به دوست دختر

۵ اسفند ۱۳۹۸، ۷:۳۷
کد خبر: 419346
قتل برادر به خاطر توهین به دوست دختر

فحاشی پسر جوان به دختر مورد علاقه برادرش، مرگ او را رقم زد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، ساعت 2:30 ظهر 3اسفند پسر جوانی با پلیس تماس گرفته و از درگیری با برادر بزرگترش خبر داد. به دنبال اعلام این خبر مأموران کلانتری 138 جنت آباد راهی محل شدند. پسر 31 ساله ادعا کرد برادر بزرگترش که معتاد است به دوست دختر او توهین و فحاشی کرده و او نیز کتکش زده است.

در همین حین پدر وی برای میانجیگری به مقابل در خانه آمد. در حالی که مأمور پلیس با پسر جوان در حال گفت‌و‌گو بود، ناگهان پسر بزرگتر، از پشت پنجره آشپزخانه در طبقه اول شروع به فحاشی به برادرش کرد. پسر جوان نیز عصبانی شد و به داخل خانه رفت و در را به روی پدرش و مأموران بست. بلافاصله مأمور پلیس و پدرش با شکستن شیشه وارد خانه شدند اما با بدن نیمه جان پسر بزرگ که زخمی شده بود مواجه شدند.

سرهنگ علیرضا یوسف وند، رئیس کلانتری 138 جنت آباد گفت: با دستگیری برادر کوچک‌تر پسر مجروح به بیمارستان منتقل شد اما جان باخت.

 متهم 31 ساله در تحقیقات اولیه گفت: با برادرم درگیر شده بودم و با تلاش خانواده‌ام این درگیری پایان یافت. من داخل کوچه بودم که ناگهان برادرم پنجره را باز کرد و از بالا به دوست دختر من فحاشی کرد. از حرف‌های او به شدت ناراحت شدم و با عجله وارد خانه شدم. برادرم یک نیمچه قمه دستش بود. آن را از دستش گرفتم و به او ضربه‌ای زدم که باعث قتل او شد. با اعتراف متهم به قتل به دستور بازپرس جنایی، متهم جوان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و بررسی‌ها در این خصوص ادامه دارد.