۰ نفر

مجازات راننده برای ربودن پسر 10 ساله

۵ اسفند ۱۳۹۸، ۷:۰۰
کد خبر: 419341
مجازات راننده برای ربودن پسر 10 ساله

راننده‌ای که پس از سوار کردن و ربودن پسر 10 ساله قصد آزار او را داشت صبح دیروز در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز محاکمه شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، رسیدگی به این پرونده از اواخر دی سال‌جاری با دستگیری مرد متجاوز از سوی رهگذران در دستور کار مأموران قرار گرفت و در ادامه هم پدر این پسر شکایتی را علیه متهم مطرح کرد و وی صبح دیروز در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی قیومی محاکمه شد.

در ابتدای جلسه دادگاه شاکی پرونده در جایگاه ایستاد و گفت: آن روز پس از تعطیلی مدرسه، این مرد شرور پسرم را با اجبار سوار خودرواش کرده و پس از آن هم پسرم را با چاقو تهدید و تلاش کرده تا از او سوء‌استفاده کند اما پسرم با داد و فریاد و کمک خواهی موفق شد از دست این شخص نجات پیدا کند و توسط عابران تحویل پلیس شد و حالا از دادگاه خواستار اشد مجازات برای او هستم.

پس از پایان اظهارات شاکی با دستور قاضی پسر نوجوان از سالن دادگاه خارج شد و متهم در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از خودش گفت: من نه آدم ربایی کردم و نه پسر 10 ساله را مورد ضرب و جرح قرار دادم. چاقو داخل خودروام بود اما از آن استفاده‌ای نکردم و آنچه را که شاکی مطرح می‌کند قبول ندارم.

در ادامه قاضی با تکرار ادله و مستندات موجود در پرونده بار دیگر موارد اتهامی را تکرار کرد و از متهم پرسید: آیا اتهام‌ها را قبول داری؟

که متهم دوباره پاسخ داد: نه

پس از پاسخ متهم قاضی از پسر نوجوان خواست تا به صحن دادگاه بیاید و ماجرا را تشریح کند اما وقتی قاضی متوجه شد که پسر نوجوان از متهم واهمه دارد متهم را از دادگاه خارج کرد تا نوجوان 10 ساله با آرامش جزئیات اتفاق رخ داده را شرح دهد. او گفت: آن روز تازه تعطیل شده بودیم که این راننده مقابلم ایستاد و گفت سوار شو من تو را بدون کرایه به خانه تان می‌رسانم. من گفتم ممنون اما او به یکباره سرم داد زد و با زور سوارم کرد و دقایقی بعد هم با یک چاقو تهدیدم کرد من از ترس با فریاد از مردم کمک خواستم تا اینکه چند نفر به کمکم آمدند.

پس از پایان جلسه قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.