۰ نفر

ریزش ساختمان ۳طبقه در خیابان شهید بهشتی تهران +تصاویر

۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۶:۰۱
کد خبر: 356817
ریزش ساختمان ۳طبقه در خیابان شهید بهشتی تهران +تصاویر

یک ساختمان ۳ طبقه مسکونی خالی از سکنه در خیابان شهید بهشتی تهران حوالی ساعت 20 شب گذشته فرو ریخت که خوشبختانه در این حادثه به فردی آسیب نرسید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بامداد جمعه با اعلام این مطلب گفت: ساعت ۲۰ و ۴۸ دقیقه شب گذشته حادثه ریزش ساختمان در خیابان شهید بهشتی به سامانه ۱۲۵ اعلام و مأموران ۲ ایستگاه آتش نشانی در مدت ۳ دقیقه در محل حاضر شدند.

«سید جلال ملکی» با بیان اینکه دراین حادثه ضلع غربی ساختمان براثر ریزش به طور کامل تخریب شده بود، افزود: براساس اعلام برخی از اهالی، ظاهراً کارگران در زیرزمین این ساختمان خالی از سکنه مشغول کار بوده‌اند.

ملکی با اشاره به اینکه عملیات جستجو در آوارهای ساختمان توسط نیروهای آتش نشان به سرعت آغاز شد، تصریح کرد: دقایقی پس از آغاز عملیات، پیمانکار پروژه با حضور در محل اعلام کرد که هیچ کارگری در ساختمان حضور نداشته است.

وی با بیان اینکه این حادثه هیچ مصدومی نداشت، اظهار داشت: برهمین اساس، نیروهای آتش نشان با انجام عملیات کاری و ایمن سازی محدوده ساختمان، محل را ترک کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خطاب به پیمانکاران ساختمانی تاکید کرد: هنگام بازسازی و عملیات مرمت در طبقات منفی (زیرزمین) ساختمان، رعایت اصول ایمنی و کارشناسی برای پیشگیری از بروز حادثه ضروری است.