۰ نفر

انهدام 2باند سرقت خودرو

۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۳:۱۵
کد خبر: 349749
انهدام 2باند سرقت خودرو

فرمانده انتظامی مشهد از انهدام 2باند حرفه‌ای سرقت خودرو در این شهر خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، سرهنگ اکبر آقابیگی اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح تشدید مقابله با سرقت‌های خیابانی در محدوده بلوار پیروزی و میدان سپاد مشهد در دستور کار سر کلانتری‌های سوم و چهارم پلیس مشهد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: تیم‌های گشت نامحسوس کلانتری هفت‌تیر در این عملیات ضربتی سرنشینان یک‌دستگاه خودروی پژو 405 سرقتی را تحت‌نظر قرار دادند و دقایقی بعد 2 سرنشین پژو به خانم جوانی که راننده یک خودروی 206 بود حمله‌ور شده و گوشی تلفن‌همراه و کیف پولش را به‌زور گرفتند اما با حضور مأموران انتظامی نتوانستند خودرو را به سرقت ببرند.

وی ادامه داد: تیم دایره تجسس کلانتری هفت‌تیر در عملیات تعقیب و گریز متهمان با مرکز فرماندهی و کنترل هماهنگی لازم را به عمل‌آورده و مأموران کلانتری شهرک ناجا نیز وارد عمل شدند.

آقابیگی با اشاره به اینکه پلیس با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی و سپس تیراندازی به لاستیک خودروی پژو 405 کرد، ابراز کرد: متهمان در میدان لاله کنترل خودرو را از دست دادند و پس از برخورد با جدول کنار خیابان زمین‌گیر شدند که در نتیجه 2 متهم 32 و 36 ساله دستگیر و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

وی با تأکید بر اینکه تیم‌های دایره تجسس کلانتری سپاد مشهد نیز در این عملیات ضربتی با اقدام‌های اطلاعاتی گسترده 2 متهم اصلی سرقت‌خودرو را شناسایی و ردزنی کرد، افزود: مأموران انتظامی در عملیات تعقیب و گریز متهمان که با یک‌دستگاه سواری پراید سرقتی قصد فرار داشتند اقدام به تیراندازی هوایی کردند که راننده خودروی پراید مسروقه در تعقیب و گریز پلیسی، کنترل وسیله نقلیه را از دست داد و خودروی پراید با یک کامیون تصادف کرد.

فرمانده انتظامی مشهد یادآور شد: دو متهم که یکی از آنان زخمی شده بود دستگیر و تحقیقات برای کشف سرقت‌های انجام‌شده توسط آنها و شناسایی و دستگیری همدستانشان ادامه دارد.