۰ نفر

همه جزییات تصادف خونین در بزرگراه شهید بابایی

۷ مرداد ۱۳۹۷، ۶:۴۱
کد خبر: 288631
همه جزییات تصادف خونین در بزرگراه شهید بابایی

مصرف مشروبات الکلی و ناتوانی راننده در کنترل خودروی پژو 206 سانحه مرگباری را در بزرگراه شهید بابایی تهران رقم زد.

در این حادثه که صبح دیروز رخ داد 5 کارگر شهرداری جان باختند.

به‌گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، ساعت 6:40 صبح شنبه، یک خودروی 206 در مسیر غرب به شرق بزرگراه بابایی محدوده پل هنگام، ناگهان از مسیر اصلی منحرف شد و با جدول کنار بزرگراه برخورد کرد و بعد از شکستن نرده‌های محافظ با شدت زیاد با 6 کارگر شهرداری منطقه 4 که کنار بزرگراه منتظر سرویس خود ایستاده بودند برخورد کرد. این خودرو پس از این برخورد واژگون شد.

شدت این تصادف به حدی بود که 2 نفر از کارگران را به فضای سبز اطراف پرتاب کرد.

به‌دنبال این حادثه موضوع بلافاصله به پلیس راهور، اورژانس و آتش‌نشانی اعلام شد. با حضور امدادگران در محل، مشخص شد که 4 سرنشین خودروی 206 که سه مرد و یک زن بودند دچار آسیب شدید شده‌اند.

از سویی سه نفر از کارگران در همان لحظه تصادف جان خود را از دست داده‌اند. سه کارگر دیگر به بیمارستان منتقل شدند که ساعاتی بعد دو نفر دیگر از آنها نیز به علت شدت جراحات جان باخت.

جلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران نیز در رابطه با این خبر گفت: حدود ساعت 7 صبح خودروی پژو 206 به‌دلیل نامعلومی با کارگران شهرداری که لباس کار بر تن داشتند تصادف کرده است.

سردار میهماندار، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در آزمایشی که از راننده و سرنشینان این خودرو به عمل آمد مشخص شد که 3 نفر از این افراد حالت طبیعی نداشته و مشروبات الکلی مصرف کرده بودند. عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت اصلی حادثه بوده است. راننده خواب‌آلوده بوده و استفاده از مشروبات الکلی نیز در بروز این سانحه مؤثر بوده است.

بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران گفت: دستور بازداشت راننده خودرو صادر و پرونده برای رسیدگی به دادسرای محل حادثه ارسال شد.