۰ نفر

آواربرداری زلزله کرمانشاه امشب تمام می‌شود

۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۷:۴۰
کد خبر: 231347
آواربرداری زلزله کرمانشاه امشب تمام می‌شود

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تعداد تلفات به بالای 300 نفر رسیده، گفت: احتمالا تعداد اندک دیگری زیر آوار باشند که امدادرسانی به آنها در حال انجام است.

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در حاشیه حضور در مناطق زلزله‌زده اظهار داشت: کانون زلزله شب گذشته دشت ذهاب و دالاهو بود که متاسفانه تعدادی از روستاها و شهر سرپل‌ذهاب تخریب شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، وی با بیان اینکه تعداد تلفات به بالای 300 نفر رسیده، گفت: احتمالا تعداد اندک دیگری زیر آوار باشند که امدادرسانی به آنها در حال اقدام است.

فرمانده کل سپاه گفت: طی تقسیم‌بندی که صورت گرفته شهر سرپل‌ذهاب توسط ارتش و روستاهای اطراف آن که تعدادش زیاد است توسط سپاه آواربرداری و امدادرسانی می‌شود.

جعفری تاکید کرد:‌ مشکلات مردم بیشتر چادر، آب و غذاست که از استان‌های اطراف و هلال احمر در حال ارسال است و امکانات سپاه کاملا بسیج شده است و تا شب چادرها می‌رسد تا مردم در سرما اذیت نشوند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه کار جستجو تا پایان امروز تمام می‌شود، اظهار داشت: به دلیل صدماتی که در جنگ صورت گرفته بود ساختمان‌های روستاهای مرزی این منطقه اکثرا پس از جنگ ساخته شده و شرایط خوبی داشته‌اند لذا خسارت کمی دیده‌اند و برآورد ما این است که کار آواربرداری تا امشب تمام می‌شود.

جعفری در پایان گفت: در حال حاضر به همه مناطق دسترسی داریم و منطقه صعب‌العبوری به صورت آنچنانی وجود ندارد.