۰ نفر

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خبر داد؛

انهدام ۵۷ باند تهیه و توزیع مواد افیونی در غرب تهران

۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۸:۴۰
کد خبر: 162424
انهدام ۵۷ باند تهیه و توزیع مواد افیونی در غرب تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام ۵۷ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در هشت ماه گذشته و کشف هشت تن انواع مواد مخدر در این مدت خبر داد.

سردار  محسن خانچرلی گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان، در هشت ماه گذشته، سه هزار و ۴۷۳ قاچاقچی و چهار هزار و ۷۳۱ حمل کننده و نگهدارنده موادمخدر را شناسایی و دستگیر کردند که در حوزه دستگیری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش ۲۵ درصدی را به دنبال داشته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سردار خانچرلی بیان داشت: در این مدت شش تن و ۳۰۱ کیلوگرم تریاک، ۵۴۵ کیلوگرم حشیش، ۱۶۸ کیلوگرم هروئین،۵۱ کیلوگرم شیشه و ۹۰۰ کیلوگرم سایر مواد مخدر توسط ماموران انتظامی غرب استان تهران کشف شده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف هشت تن انواع مواد مخدر در هشت ماه گذشته خاطرنشان کرد: در مجموع این میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۳ درصدی را نشان می دهد؛ در حوزه کشف تریاک و حشیش نیز به ترتیب شاهد افزایش ۲۷ و ۹ درصدی کشفیات بوده ایم.

رئیس پلیس غرب استان تهران تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون در مجموع هشت هزار و ۲۰۴ قاچاقچی، توزیع کننده و حمل کننده مواد مخدر در ۶ شهرستان غرب استان تهران دستگیر و ۵۷ باند تهیه و توزیع موادمخدر توسط پلیس منهدم شده است.

سردار خانچرلی بر اجرای طرح­های پاکسازی نقاط و محلات آلوده به موادمخدر نیز تاکید کرد و گفت: پلیس باید بر اساس خواسته و نیاز شهروندان، اجرای طرح­های پاکسازی مناطق آلوده و همچنین کنترل و نظارت بر قاچاقچیان سابقه­دار را نیز در اولویت کاری خود داشته باشد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در خاتمه مبارزه بی امان با سوداگران مرگ را از اولویت های مهم و کاری پلیس این استان برشمرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش پلیس استان و همچنین همکاری مردم با نیروی انتظامی، شاهد ادامه روند مطلوب در خصوص مبارزه با موادمخدر و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر باشیم.