۰ نفر

۲ برادر به شکل دلخراشی در زیر کامیون خود له شدند

۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۹:۳۴
کد خبر: 146527
 ۲ برادر به شکل دلخراشی در زیر کامیون خود له شدند

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه کامیون ایسوزو در سه راهی ازندریان ملایر، 2نفر سرنشین این خودرو که با هم برادر بودند از وسیله نقلیه به بیرون پرت شده و در زیر کامیون به شکل دلخراشی کشته شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین ؛ سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان طی گفتگویی با خبر آنلاین با اعلام مطلب فوق افزود: یک دستگاه کامیون ایسوزو حامل خشکبار که از استانهای جنوبی به سمت شمال کشور در حرکت بود ساعت 15 روز گذشته در 500 متری پل ازندریان به همدان واژگون شد، که متاسفانه هر 2 سرنشین این وسیله نقلیه که برادر بودند به علت نبستن کمربند ایمنی از وسیله نقلیه به بیرون پرتاب شده و کامیون بر روی آنها سقوط کرده و آنها در زیر کامیون له شده و به شکل دلخراشی در دم جان باختند.

وی یادآور شد: بسیاری از رانندگان تنها با نزدیک شدن به پاسگاه پلیس راه و یا مشاهده ماموران پلیس اقدام به بستن کمربند ایمنی می کنند، این درحالی است که بستن کمربند ایمنی تنها به خاطر حفظ جان افراد بوده و در بسیاری از سوانح جاده ای به علت نبستن کمربند ایمنی خانواده ها داغدار شده اند.

رئیس پلیس راه استان همدان تاکید کرد: طبق قانون رسیدگی به تخلف رانندگی، بستن کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان جلو و عقب خودروهایی که در جاده های برون شهری تردد دارند الزامی است.