۰ نفر

ماجرای دردناک مرگ مادر الناز حبیبی / گریه خانم بازیگر بر سر مزار مادرش + عکس

۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۲۴
کد خبر: 678295
ماجرای دردناک مرگ مادر الناز حبیبی / گریه خانم بازیگر بر سر مزار مادرش + عکس

دل نوشته تلخ الناز حبیبی با عکسی بر سر مزار مادرش.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ الناز حبیبی زمانی که 17 ساله بود مادرش را از دست داد. او در این باره گفته است: مادرم دوست داشت بعد از اتمام دبیرستان وارد دانشگاه شوم ولی فوت او آنقدر برای من سنگین بود که 4 سال نه درس خواندم نه کلاسی رفتم و نه کار کردم. بعد از این دوره غم و افسردگی به خودم آمدم و زندگی را از نو شروع کردم. من مادرم را به خاطر سرطان از دست دادم، حضورم در تئاتر سلول های حروم ادای دینی به مادرم بود.

دل نوشته تلخ الناز حبیبی برای مادرش

الناز حبیبی در یکی از پست های اینستاگرامش درباره مرگ مادرش نوشته است: همیشه وقتى نماز میخوند پیشش میشستم / وقتى سجده میرفت تندو تند سرشو میبوسیدم... به خدا هم حسودى میکردم که داره باهاش حرف میزنه.... / خدایا تو که میدونستى چقدر بهش وابستم چرا بردیش؟؟؟ من که هنوز به نبودنت عادت نکردم.... / همیشه دوم عید تلخ ترین روز زندگیمه... / چون نبودنت و نداشتنتو بیشتر به رخم میکشه... / انگارى دردام قده یه کوهن / این روز یادم میندازه چقدر دنیا بى رحمه... / چقدر اداماش بى وفان / دلم برات تنگه ... / هنوزم هر کسى میگه مامان قلبم تند میزنه ،بغضم میگره... / این دنیا بدون تو سخته، بد میگذره ، بد

ماجرای دردناک فوت دردناک مادر الناز حبیبی / گریه خانم بازیگر بر سر مزار مادرش + عکس

بیوگرافی الناز حبیبی

الناز حبیبی 21 مرداد 1367 در تهران متولد شد. او در یک خانواده پر جمعیت با پنج خواهر و یک برادر بزرگ شده است که بیشتر اعضای خانواده او در کشور سوئد زندگی می کنند اما خانم بازیگر به دلیل علاقه به ایران و شغل بازیگری، هرگز به مهاجرت فکر نکرده و زندگی در کشور خود را ترجیح می دهد.

ازدواج و طلاق الناز حبیبی

الناز حبیبی سال 1391 وقتی 24 ساله بود با مهدی صاحب زمانی ازدواج کرد اما ایشان بواسطه شغلش خارج از کشور حضور داشت و کمتر به ایران می آمد. تا اینکه در برنامه دورهمی خانم بازیگر اعلام کرد که طلاق گرفته است.

او درباره احتمالا ازدواج مجددش گفته است: من خیلی آدم رویا پردازی هستم و همیشه در رویاهایم با خانوادم سیر می کنم، دوست دارم در آینده اگر خانواده ای تشکیل دادم ، خانواده ای موفق باشد.