۰ نفر

ست خاص محمدرضا گلزار با گربه چشم آبی اش + عکس

۱۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۰۵
کد خبر: 657621
ست خاص محمدرضا گلزار با گربه چشم آبی اش + عکس

محمدرضا گلزار عکسی با گربه نژاد پرشین خود که این روزها حسابی خبرساز شده است، منتشر کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  محمدرضا گلزار اخیرا گربه از نژاد پرشین را به عنوان حیوان خانگی پذیرفته است که به نظر می رسد رابطه بسیار احساسی با این گربه دارد.

صفحه اینستاگرام محمدرضا گلزار اخیرا عکس هایی زیادی از بچه گربه پرشین منتشر می کند. در جدیدترین عکسی که گلزار با گربه اش منتشر کرده است، رنگ لباس های او و چشم های گربه اش سوژه شده است.

ست خاص محمدرضا گلزار با گربه چشم آبی اش

ست خاص محمدرضا گلزار به گربه چشم آبی اش + عکس

غیرت محمدرضا گلزار روی خانواده

محمدرضا گلزار دو برادر به نام های علیرضا و بردیا دارد و خودش فرزند دوم خانواده است . علیرضا مهندس عمران  و برادر کوچکترش مترجم انگلیسی می باشد. در خبرها آمده است که وی یک خواهر هم دارد ولی تابحال تصویرش در فضای مجازی منتشر نشده است.  به همین دلیل خیلی جاها شایعه شده است که بخاطر اینکه محمدرضا گلزار خیلی غیرتی است دوست ندارد تصویر مادر و خواهرش در فضای مجازی منتشر شود.

محمدرضا گلزار در مصاحبات خود گفت: من روی اعضای خانواده ام متعصب و غیرتی ام و رضایت خانواده ام همیشه اولویتم بوده است.

پدر محمدرضا گلزار اهل تبریز بوده و موافق ورود گلزار به عرصه بازیگری نبود. گلزار به دلیل مخالفت پدرش اولین فیلمش را پنهانی بازی کرد و با گذشت زمان پدر با قضیه بازیگر شدنش کنار آمد.

دستمزد نجومی محمدرضا گلزار

گلزار در سال ۱۳۹۵ در سریال نمایش خانگی عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی ایفای نقش کرد. وی در این سریال همبازی بازیگرانی چهره از جمله هومن سیدی و ساره بیات بود. سریال عاشقه از جمله سریال های نمایش خانگیست که مورد توجه مخاطبین قرار گرفت و آن را دنبال می کردند.

گلزار برای بازی در این سریال یک میلیارد تومان برای پنج ماه دریافت کرد که موجب شد در دسته بندی چند بازیگر گران قیمت ایران قرار گیرد و به طور متوسط برای هر فیلم بالای ۲۰۰ میلیون تومان می گیرد.