۰ نفر

استایل خاص سارا فرقانی در جشن تولد ۱۸ سالگی + عکس

۱۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۰۷
کد خبر: 657590
استایل خاص سارا فرقانی در جشن تولد ۱۸ سالگی + عکس

سارا فرقانی که به تازگی تولد ۱۸ سالگی اش را جشن گرفته است عکسی جدید منتشر کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  سارا و نیکا فرقانی، بازیگران سریال پایتخت تولد ۱۸ سالگی خود را جشن گرفتند. سارا فرقانی یکی از دوقلوهای پایخت عکسی جدید از خودش منتشر کرده است که در آن تغییر استایلش سوژه شده است او رنگ موهای خود را نیز تغییر داده است.

استایل خاص سارا فرقانی

استایل خاص سارا فرقانی در جشن تولد ۱۸ سالگی + عکس

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

اولین فیلم سارا و نیکا فرقانی

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۸۴ بر میگردد که در آن زمان تنها ۹ ماهشان بود و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

حضور سارا و نیکا فرقانی در پایخت

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.

مهاجرت سارا و نیکا فرقانی به سوئد

پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و در لیگ جوانان درتیم های عقاب و راه آهن ۱۵ سال توپ می‌زد. او به دلیل حادثه ای که در فوتبال برایش پیش آمد دیگر نتوانست فوتبال را ادامه دهد و بعد از مدتی پس از فصل دو پایتخت از سال ۱۳۹۲ خانواده فرقانی برای ادام تحصیل دختران دوقلو عازم کشور سوئد شد تا سارا و نیکا در این کشور به تحصیلات خود ادامه دهند.