۰ نفر

نمای فوق العاده ویلای لاکچری تتلو در ترکیه + عکس

۲۵ تیر ۱۴۰۱، ۹:۰۶
کد خبر: 653480
نمای فوق العاده ویلای لاکچری تتلو در ترکیه + عکس

عکسی از نمای فوق العاده از ویلای لاکچری تتلو در ترکیه را می بینید.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ امیر تتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ است. او تا دیپلم بیشتر درس نخواند تا اینکه برای گذران زندگی کارگری را آغاز کرد سپس وارد موسیقی رپ زیرزمینی شد و حالا در ترکیه زندگی لاکچری دارد.

عکس  ویلای لاکچری تتلو در ترکیه

عکسی از نمای فوق العاده از ویلای لاکچری تتلو در ترکیه منتشر شده است که در ادامه می بینید.

نمای فوق العاده ویلای لاکچری تتلو در ترکیه + عکس

بیوگرافی امیر تتلو

«امیرحسین مقصودلو» معروف به امیر تتلو در محله مجیدیه تهران بعنوان کوچکترین عضو خانواده به دنیا آمد و تنها دو خواهر بزرگتر از خود دارد

مقطع ابتدایی مدتی بخاطر شغل پدر در رشت زندگی کردند که یکی از خواهرانش همانجا ازدواج کرد و ماندگار شد.

پدرش محمد تقی تتلو سال ۱۳۸۴ در ۵۰ سالگی درگذشت اما مادرش خانم فریده واثق در قید حیات است.

دلیل علاقه تتلو به خوانندگی

امیر که زیاد در تحصیل و مدرسه موفق نبود به همین دلیل از نوجوانی در یک کارگاه نجاری کارگری را شروع کرد تا اینکه بعدها شاگرد یک سوپر مارکت محله شد.

او گفته است: مادرم عاشق خوانندگی بود و مدام تو خونه می خواند خواهرم هم همینطور، پدرم هم عاشق فوتبال بود به همین خاطر من هم به فوتبال هم به خوانندگی علاقمند شدم.

تتلو  چگونه خواننده شد.

بصورت جدی از سال ۱۳۸۲ وقتی ۱۶ ساله بود شروع به خواندن موسیقی پاپ کرد و آثار خود از طریق وبلاگی که امین دانکر دوست نزدیک اش ایجاد کرده بود انتشار داد. او سپس به موسیقی رپ روی آورد تا اینکه بعد از آشنایی با حسین تهی گروه TNT را تشکیل دادند که همکاری کوتاهشان بشدت آنها را شناخته کرد.

ماجرای زندان رفتن تتلو

این خواننده جنجالی شهریور ۱۳۹۵ بخاطر انتشار کلیپ دیدار با هوادارانش که با عنوان تشویق جوانان به فساد و فحشا تعبیر می شد دستگیر و راهی زندان اوین شد. او در نهایت بعد از ۶۲ روز با قید وثیقه آزاد شد اما دادگاه وی را به ۱۰ سال حبس و ۷۴ ضرب ظلاق متهم کرد که در نهایت مجازات نصف و در نهایت تعلیق شداز ترکیه تا کنسرت در تفلیس

مهاجرت تتلو به ترکیه

تتلو بعد از انتخابات خبر از گرفتن مجوز برگزاری کنسرت در ایران داد اما زمان مشخص کرد حرف های او کذب بود تا اینکه تیر ماه ۹۷ ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد. تلاش او برای برگزاری کنسرت ۲۰ هزار نفری در ترکیه مجوز نگرفت تا اینکه مجبور شد در تفلیس گرجستان با حضور ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر آنرا برگزار کند.

دومین کنسرت تتلو در ۹ مرداد ۱۳۹۸ در سال ۶ هزار نفری «اورا آرنا» در شهر استانبول ترکیه برگزار شد که تمام بلیط آن بفروش رفت و سالن پر شد.