۰ نفر

چرا تتلو پاسپورت ایرانی می خواهد؟! / دردسر تتوهای صورت تتلو برای سفارت ایران

۲۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۴۸
کد خبر: 645490
چرا تتلو پاسپورت ایرانی می خواهد؟! / دردسر تتوهای صورت تتلو برای سفارت ایران

حضور تتلو در سفارت ایران در ترکیه و درخواست او برای گرفتن پاسپورت به سوژه داغ این روزهای کاربران مجازی تبدیل شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین،  سه شنبه شب بود که امیرمقصودلو در جدیدترین توییتی که منتشر کرده است گفت که به پاسپورت ایرانی نیاز دارد و قرار است به سفارت ایران در ترکیه برود. او نوشته بود؛ من پاسپورتمو احتیاج دارم. فردا من میام سفارت ایران دم در میمونم تو نمیام با ادب و احترام میام دم در امضاتونو بگیرید اثر انگشت هرچی میخواید بگیرید ببینید اعلام کردم فردا میام با ادب و احترام اما اگر ذره ای بی ادبی بببینم همونجا هم... میزنم هم کسی که بی تربیتی کرده رو خودمو به .... میدم اما یکی از شما ها رو هم به میدم با خودم پس حواستونو جمع کنید فردا کار منو راه ببندازید هر تتلیتی هم که میخواد منو ببینه دم سفارت باشه تا فردا ببینه

واکنش تتلو به احضار در دادسرا؛ فردا میام سفارت ایران!

 ورود جنجالی تتلو به سفارت ایران در ترکیه

فردای آن روز تتلو وعده خود را عملی کرد و برای دریافت پاسپورت به سفارت ایران در ترکیه رفت. حضور هواداران او دم سفارت ایران برای طرفداری از او قابل توجه بود. چند نفر هم با لباس مشکی او را تا فضای داخلی ساختمان سفارت همراهی می‌کنند.  

تتلو: بهم پاسپورت ندادند

تتلو پس از خروج از سفارت ایران در ترکیه می گوید که به او پاسپورت ندادند و به دلیل تتوهاش باید مراحل استعلام هویتی او طی شود.

چرا تتلو پاسپورت ایرانی می خواهد؟!

طبق اطلاعات پیچ اینستاگرامی حامی تتلو، اعتبار پاسپورت تتلو تمام شده است و او بدون پاسپورت ایرانی نمیتواند برای گرفتن پاسپورت کشورهای دیگر اقدام کند. همچنین گفته شده است که در ایران صورت فردی تا به حال تتو نداشته است و تتوهای صورت تتلو یک چالش جدید برای سفارت ایران است.

چرا تتلو پاسپورت ایرانی می خواهد؟! / تتوهای صورت تتلو پاک می شود؟

چرا تتلو پاسپورت ایرانی می خواهد؟! / تتوهای صورت تتلو پاک می شود؟