۰ نفر

آیا این آقا همسر بیتای رازبقا هست؟ + عکس

۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۲:۰۴
کد خبر: 631554
آیا این آقا همسر بیتای رازبقا هست؟ + عکس

هدیه بازوند بازیگر نقش بیتا راز بقا نیز جزو بازیگرانی است که زندگی خصوصی او و ازدواجش این روزها در فضای مجازی سر وصدای زیادی برپا کرده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، هدیه بازوند با حضور در سریال نون خ در نقش روژان به شهرت رسید. بعد از مطرح شدن این بازیگر در عرصه بازیگری شایعات زیادی در فضای مجازی در مورد ازدواج او منتشر شده و تصاویری با عنوان عکس همسر هدیه بازوند ویرال می‌شود. اما باید بدانید روژان سریال نون خ ازدواج نکرده و مجرد است و تصاویری با عنوان عکس همسر هدیه بازوند منتشر می شود، مربوط به برادران او است.

هدیه بازوند

بیوگرافی هدیه بازوند

هدیه بازوند بازیگر  نقش بیتا در سریال راز بقا، متولد ۲۷ مراد ۱۳۶۶ در بندرعباس ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری می باشد که با گذراندن دوره های بازیگری از تلویزیون بصورت جدی وارد این عرصه شد و حالا در سینما حضور دارد. در بندرعباس متولد شده اما اصالتا کرد کرمانشاهی بوده و دو برادر هم دارد ، می گوید با اینکه اصالتا کرد است اما به شدت شهر خود بندرعباس را دوست دارد.

هدیه بازوند

شهرت با روژان سریال نون خ

خانم هدیه بازوند در نوروز ۹۸ با سریال نون خ به کارگردانی آقاخانی در نقش روژان به قاب تلویزیون بازگشت و سال ۱۴۰۰ نیز با همین نقش در فصل سوم حضور دارد. ندا قاسمی ، شقایق دهقان و نسرین مرادی نیز در فصل سوم حضور دارند.

هدیه بازوند