۰ نفر

کریس رونالدو هر ماه چقدر خرجی خونه میده؟

۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۵۹
کد خبر: 625881
کریس رونالدو هر ماه چقدر خرجی خونه میده؟

فکر میکنید هزینه ماهیانه نامزد و بچه های کریستین رونالدو چقدر است و بهترین فوتبالیست جهان، چه مبلغی را به عنوان خرجی خانه صرف میکند؟

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از نمناک؛ تمام مردان دنیا، مبلغی را به عنوان هزینه های روزانه و ماهیانه به همسر خود پرداخت می کنند تا خانم خانه با آن امورات زندگی و مراقبت از بچه ها را مدیریت کند. این مبلغ برای همه یکسان نیست اما میتوان متوسط آن را در هر قشر از جامعه تخمین زد ولی اگر قشر مد نظر خانواده ی مشهورترین فوتبالیست جهان و پردرآمدترین فرد اینستاگرام باشد چطور؟ بازهم میتوان حدس زد که این رقم چه عددی است؟

حتما برای شما هم جالب است بدانید که کریستین رونالدوی بینظیر، ماهیانه چقدر به حساب جورجینا رودرگیز واریز میکند تا او برای مراقبت از بچه ها و... هزینه کند، پس با ما در این بخش  همراه شوید تا رقم فضایی واریزی هر ماه او را بدانید.

کریس رونالدو هر ماه چقدر خرجی خونه میده؟

کریستین رونالدو ماهی 3 میلیارد خرج خونه میده!!

طبق برنامه تلویزیونی اسپانیایی "Viva La Vida"، رونالدو ماهانه مبلغی نزدیک به 100000 یورو را به حساب بانکی جورجینا واریز می کند. این مبلغ به قیمت یورو در تاریخ امروز یعنی 16 فروردین 1401 برابر است با حدود 3 میلیارد تومان. گزارش شده است که این رقم برای هزینه ها و مراقبت از کودکان رونالدو استفاده می شود، زیرا جورجینا شخصی است که در زمان غیبت رونالدو از بچه ها مراقبت می کند.

کریستیانو رونالدو و نامزدش جورجینا رودریگز یکی از شناخته شده ترین زوج ها در سراسر جهان هستند که میلیون ها فالوور در شبکه های اجتماعی دارند و ارقام هنگفتی از کمپین های تبلیغاتی به دست می آورند.

در واقع، گزارش شده است که همسر آینده کریستین رونالدوی معروف پرتغالی، در مجموع ماهانه 8000 یورو از برندها برای تبلیغ محصولات خود دریافت می کند، اما این تنها درآمد او نیست.