۰ نفر

سخنگوی کاخ سفید حین دیدار ترامپ و اون زخمی شد

۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۷:۳۸
کد خبر: 363428
سخنگوی کاخ سفید حین دیدار ترامپ و اون زخمی شد

سخنگوی کاخ سفید ظاهراً در درگیری جزئی با نیروهای امنیتی کره شمالی در حین هجوم خبرنگاران به سمت اتاق دیدار رئیس‌جمهور آمریکا و رهبر کره شمالی در منطقه غیرنظامی کره، کمی زخمی شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا ساعاتی پیش در منطقه غیرنظامی کره با «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بنا به گزارش خبرگزاری روسی اسپوتنیک، «استفانی گریشام» سخنگوی کاخ سفید ظاهراً در میان موجی از خبرنگاران و تصویربردارانی که به سمت اتاق نشست ترامپ و کیم حمله‌ور شده بودند، در درگیری جزئی با نیروهای امنیتی کره شمالی و بحث برای ورود به اتاق دیدار رهبران دو کشور زخمی شده است.

یکی از منابع آگاه اعلام کرد که  گریشام با برخی از مسئولان امنیتی کره شمالی درگیر شده و برخی از بخش‌های بدن وی کبود شده است.

بر اساس این گزارش،‌ بعد از مدتی، سخنگوی کاخ سفید در حالیکه خبرنگاران را به سمت بیرون از ساختمان محل دیدار کیم و ترامپ هدایت می‌کرد، دیده شد.

ترامپ با عبور از خط مرزی کره جنوبی به کره شمالی، به اولین رئیس جمهور تاریخ آمریکا تبدیل شد که وارد خاک کره شمالی می‌شود. این دیدار در شرایطی صورت می‌پذیرد، که دو دیدار قبلی ترامپ با رهبر کره شمالی به‌جهت زیاده‌خواهی‌های رئیس‌جمهور آمریکا بی‌نتیجه پایان یافته بود.

 «ایوانکا ترامپ» دختر و مشاور ترامپ و «جرد کوشنر» داماد ترامپ و مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا نیز او را در این دیدار همراهی می‌کردند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که  خبرنگارانی که می‌خواستند برای تهیه گزارش وارد اتاق برگزاری دیدار شوند با محدودیت‌هایی مواجه بودند و آنچه از تصاویر مشخص بود، برخی موفق به پوشش خبری نشدند.