۰ نفر

یک فرمانده حماس در حمله اسرائیل در غزه کشته شد

۲۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۴۴
کد خبر: 314309
یک فرمانده حماس در حمله اسرائیل در غزه کشته شد

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یکی از افسرانش در پی تبادل آتش با نیروهای جنبش حماس در نوار غزه کشته شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، درگیری‌ها در غزه پس از آن روی داد که جوخه‌های ترور رژیم صهیونیستی با نفوذ به غزه یکی از فرماندهان مقاومت فلسطین در این منطقه را به شهادت رساندند. جنگنده‌های اسرائیلی نیز پس از رویارویی نیروهای مقاومت با گروه نفوذی ارتش اسرائیل، برای بازکردن مسیر عقب‌نشینی نیروهای یگان ترور اقدام به بمباران مواضعی از غزه کردند که این حملات به شهادت 5 فلسطینی انجامید.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: در جریان این عملیات در داخل نوار غزه، درگیری‌هایی با نیروهای حماس رخ داده که به کشته شدن یک افسر و زخمی شدن یک تن دیگر منجر شد.

جنبش حماس نیز اعلام کرد که سربازان اسرائیلی با یک خودرو قصد نفوذ به نوار غزه و انجام عملیاتی را داشتند اما نیروهای مقاومت با آن‌ها درگیر شدند.

عملیات ترور ارتش اسرائیل و حملات هوایی موجب شد جنبش حماس موشک‌هایی را به اراضی اشغالی شلیک کند. صدای آژیرهای خطر در مناطق اسرائیلی هم‌مرز با غزه نیز به صدا درآمد.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است که سامانه دفاعی این رژیم دو موشک را رهگیری کرده است.

این حملات و درگیری‌ها بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را مجبور به پایان سفرش به پاریس کرد.

به گفته شاهدان عینی هواپیماهای ارتش رژیم صهیونیستی بیش از ۴۰ راکت به منطقه شلیک کردند.

مسئولان حماس اعلام کردند که هفت تن در حملات اسرائیل شهید شدند که چهار تن از آن‌ها از نیروهای حماس هستند که از جمله آن‌ها نور برکه، از فرماندهان حماس و یکی از اعضای این جنبش هستند.